PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    02
    Juny
    2025

    Sabadell acull la jornada “L’odi ven, l’odi mata” per reflexionar sobre els discursos d’odi i la defensa de la democràcia

    L’activitat, promoguda per la FAVS i el projecte europeu Arenas, se celebrarà el divendres 6 de juny a l’Auditori del Casal Pere Quart

    Sabadell acull la jornada “L’odi ven, l’odi mata” per reflexionar sobre els discursos d’odi i la defensa de la democràcia

    Sabadell acull la jornada “L’odi ven, l’odi mata”, que vol afavorir l’anàlisi i la reflexió sobre els discursos d’odi i els seus efectes en la convivència i la democràcia. La cita tindrà lloc divendres 6 de juny a partir de les 9.30 h a l’Auditori del Casal Pere Quart, i està organitzat per  la Federació d’Associacions Veïnals de Sabadell (FAVS) i el projecte europeu ARENAS, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell.

    La jornada vol proporcionar eines per identificar i combatre missatges que fomenten l’odi i posen en qüestió els valors fonamentals de la convivència, així com contribuir a reforçar la capacitat crítica de la ciutadania.

     L’Ajuntament de Sabadell, conjuntament amb les entitats i la Comissió de la Convivència, fa més de 20 anys que manifesten el seu compromís reforçant els espais de lluita i denúncia contra la discriminació i els discursos d’odi, promovent programes i accions de formació per sensibilitzar i reflexionar amb tota la ciutadania, com és el cas d’aquesta jornada.

    El programa inclou dues ponències principals:

    • Gènere, racisme i alarma social: estratègies discursives de l’ultradreta europea, a càrrec de Núria Alabao, antropòloga, investigadora i periodista
    • Migracions i democràcia: resistir la por, defensar drets, a càrrec de Gemma Pinyol, doctora en Ciències Polítiques i Relacions Internacionals

    Ambdues intervencions estaran moderades per Steven Forti, professor d’Història Contemporània i coordinador local del projecte ARENAS.

    El programa inclou també  una taula rodona amb representants de CCOO, UGT, Joventut Àfrica Negra de Catalunya i la pròpia FAVS, moderada pel periodista Jordi de Arriba, director d’iSabadell.

    Categories Gènere, feminismes, LGBTI, Nova Ciutadania, Drets Civils i Gènere Tags convivència