PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    31
    Octubre
    2018

    Unicef reconeix Sabadell com a Ciutat Amiga de la Infància

    El lliurament del segell es farà el proper 27 de novembre

    Unicef reconeix Sabadell com a Ciutat Amiga de la Infància

    Sabadell ha estat reconeguda per Unicef Espanya com a Ciutat Amiga de la Infància (2018-2022). Aquest reconeixement és una distinció que reivindica el compromís i l'esforç que ha dut a terme l’Ajuntament de Sabadell per incorporar la infància i l’adolescència en el centre de la seva agenda política.

    El segell de Ciutats Amigues de la Infància arriba a Sabadell després de la constitució del Consell dels Infants i l’elaboració del Pla Local d’Infància i Adolescència de Sabadell, una eina de treball transversal, elaborada sobre la base d’una diagnosi prèvia, que unifica prioritats i estableix línies d’acció comunes i compartides. Així mateix, aquesta línia de treball s’inclou dins l’objectiu estratègic del Pla de Mandat de fomentar la participació activa de la població infantil com a ciutadania de ple dret.

    Per aconseguir aquest reconeixement, Sabadell va presentar la seva candidatura a principis d’any juntament amb altres municipis. Es tracta, doncs, d’un projecte engrescador, que desperta cada vegada més l’interès de les ciutats que treballen per la infància com una de les seves prioritats, atès que aquesta és el present i el futur de la societat, una xarxa que compta ja amb 274 governs locals.

    En paraules del regidor de Cicles de vida, Miquel Soler

    Unicef Espanya reconeix amb aquest segell les polítiques adreçades a la infància i l'adolescència que fem des de l'Ajuntament de Sabadell i el conjunt d'activitats que es desenvolupen a la ciutat. En aquest marc, cal destacar que estem desenvolupant i implementant estratègies relacionades amb el benestar dels infants, la defensa dels seus drets, alhora que en fomentem la participació. Ara aquest suport ens anima a seguir treballant per la millora contínua i la innovació de les polítiques d'infància i adolescència a la nostra ciutat

    L'acte de lliurament d’aquest reconeixement d'Unicef es farà el 27 de novembre, al Palau d'Exposicions i Congressos d'Oviedo. Sabadell ha obtingut aquest reconeixement junt a altres 10 ajuntaments de Catalunya i 113 de la resta d’Espanya.

    Per arribar a ser Ciutat Amiga de la Infància cal seguir unes línies d'actuació, entre les quals, treballar amb la infància del municipi mitjançant una participació real dels infants en la presa de decisions, tant a través de Consells d'Infància com de Fòrums Estables de Participació Infantil als ajuntaments. Paral·lelament, amb l'anàlisi i avaluació de les polítiques implementades i els seus pressupostos, s'impulsa la planificació i posada en marxa de les noves estratègies que tinguin en compte els interessos de la infància en totes les àrees del municipi.

    Categories Infància Tags ciutats amigues de la infancia, infància