Amb motiu de la celebració d’eleccions generals el 10 de novembre de 2019, les persones interessades poden consultar les llistes del cens electoral de Sabadell per tal de comprovar la seva inscripció i col·legi electoral. Entre els dies 30 de setembre i 7 d’octubre, ambdós inclosos, es podran presentar reclamacions sobre inclusió, exclusió o correcció de dades.
Consulta presencial:
La consulta és personal i cal identificar-se amb el document d’identitat. Es pot fer a les oficines següents:
Consulta telemàtica:
Al lloc web de l’Ajuntament: https://www.sabadell.cat/consultacens, omplint el formulari d’identificació que hi figura.
Consulta telefònica:
Trucant al 010 (o 93 745 31 10, si la trucada es fa des de fora de la ciutat o mitjançant un telèfon mòbil):
Horari: de dilluns a dijous, de 8.30 a 19 h, i divendres, de 8.30 a 15 h.
En cas de presentar reclamació al cens electoral, el tràmit s’haurà de fer presencialment i personalment. Cal presentar el document d’identitat.
Així mateix, la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral de l’Institut Nacional d’Estadística disposa d’un servei d’atenció al públic al telèfon 901 101 900, en horari de matí de 9 a 2, de dilluns a divendres, i publica informació general sobre les eleccions al lloc web: www.ine.es.