PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

[widgetkit id="1318" name="Sessions de treball 2022"]

 

 

 [widgetkit id="1364" name="Sessions de treball 2023"]

[widgetkit id="1115" name="Sessions de treball 2021"]

 

 

[widgetkit id="1476" name="Sessions de treball 2024"]

QUI POT SER CONSELLER O CONSELLERA?

Poden ser conseller els nens i nenes que durant aquest curs 2023-2024 fan 4rt i 6è de primària i que així ho desitgin i que comptin amb l’autorització dels seus pares o persones tutores, presentaran les seves candidatures i hi haurà un sorteig entre totes elles. El mandat dels consellers i conselleres serà inicialment de dos anys.

 COM PUC PRESENTAR LA MEVA CANDIDATURA? 

  1. Emplenant el següent formulari de candidatura:
    FORMULARI DE CANDIDATURA PER FORMAR PART DEL CONSELL. (Fins el 17 de maig)
  2. Consultar el llistat provisional d’infants candidats per comprovar que consta el teu nom. El llistat es publicarà el 27 de maig a la web del Consell d’infants.
  3. En cas que t’hagis apuntat i no consti el teu nom, has de fer la reclamació enviant un email entre el 28 i el 31 de maig.

    CONTACTE  

    Consellinfants@ajsabadell.cat

  4. Per saber si has estat escollit com a membre, pots assistir al sorteig públic que es realitzarà el 5 de juny, a les 17.30h, al Casal Pere Quart, consultar els resultats el 6 de juny a la web del Consell o esperar a rebre un email, a l’adreça que vas indicar, confirmant que has estat escollit com a membre.
  5. Si has estat escollit com a membre recorda participar a la sessió online informativa per a famílies que es realitzarà el 13 de juny a les 17.30h (rebreu l’enllaç via email) i assistir a la sessió plenària del 20 de juny en la que es constitueix el Consell d’infants i adolescents amb els nous membres (hora i lloc per confirmar).

  

logo

{module [1360]}

Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals
Base jurídica del tractament Obligació legal i exercici de poders públics (article 6.1.c i 6.1.e del RGPD 2016/679)
Responsable del tractament AJUNTAMENT DE SABADELL
Exercici de drets dels interessats D’accés, rectificació, supressió, limitació i d’oposició al tractament, presencialment a les oficines d'atencio ciutadana, adreçant-vos al correu postal a l'Ajuntament a Plaça de Sant Roc, 1 - 08201 Sabadell i a través de la seu electrònica.
Informació addicional ampliada a https://www.sabadell.cat/ca/PoliticaPrivacitat

NOVETAT! levantar-la-mano.png

tarjeta-de-presentacion.png Presentació PowerPoint sessió famílies


youtube_4.png  VÍDEO SORTEIG 10/11/2022 

lista.png  LLISTAT RESULTATS SORTEIG CONSELLERS/ES. 

lista.png  LLISTAT RESULTATS SORTEIG EXTRAORDINARI.

lista.png  LLISTAT SUPLENTS

 

flecha-correcta_2.png Reunió informativa per a famílies dimarts, 15 de novembre de 19:30 a 20:00 hores

(Les famílies dels consellers i conselleres escollides rebran un mail amb l'enllaç de la reunió)

 


 flecha-correcta_2.png LLISTAT PROVISIONAL D'INFANTS QUE HAN PRESENTAT LA SEVA CANDIDATURA PER FORMAR PART DEL CONSELL D'INFANTS DE SABADELL 

(El període reclamacionsés del 7 al 9 de novembre. Podeu contactar a: Consellinfants@ajsabadell.cat o trucar al 937453412).

 


 PUC SER CONSELLER O CONSELLERA?

Poden ser conseller els nens i nenes que cursen 5è de primària i que així ho desitgin, i que comptin amb l’autorització dels seus pares o persones tutores, presentaran les seves candidatures i hi haurà un sorteig entre totes elles. El mandat dels consellers i conselleres serà inicialment de dos anys, i cada any es faran renovacions parcials de la meitat dels seus membres.  descargar.png Fullletó informatiu consell d'infants 2022 PDF

 COM PUC PRESENTAR LA MEVA CANDIDATURA? 

Emplenant el següent formulari de candidatura:
FORMULARI DE CANDIDATURA PER FORMAR PART DEL CONSELL. (Fins el 21 d'octubre)

CONTACTE  

Consellinfants@ajsabadell.cat

 

 pantalla cis

 

logo

{module [1545]}

 

Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals
Base jurídica del tractament Obligació legal i exercici de poders públics (article 6.1.c i 6.1.e del RGPD 2016/679)
Responsable del tractament AJUNTAMENT DE SABADELL
Exercici de drets dels interessats D’accés, rectificació, supressió, limitació i d’oposició al tractament, presencialment a les oficines d'atencio ciutadana, adreçant-vos al correu postal a l'Ajuntament a Plaça de Sant Roc, 1 - 08201 Sabadell i a través de la seu electrònica.
Informació addicional ampliada a https://www.sabadell.cat/ca/PoliticaPrivacitat

{module [1204]}

 

Base jurídica del tractament i informació bàsica sobre el tractament de dades personals
Base jurídica del tractament Obligació legal i exercici de poders públics (article 6.1.c i 6.1.e del RGPD 2016/679)
Responsable del tractament AJUNTAMENT DE SABADELL
Exercici de drets dels interessats D’accés, rectificació, supressió, limitació i d’oposició al tractament, presencialment a les oficines d'atencio ciutadana, adreçant-vos al correu postal a l'Ajuntament a Plaça de Sant Roc, 1 - 08201 Sabadell i a través de la seu electrònica.
Informació addicional ampliada a https://www.sabadell.cat/ca/PoliticaPrivacitat