Vot per correu
Terminis per al vot per correu de residents a Espanya:
Sol·licitud de vot per correu | Del 16 d’abril al 30 de maig |
Un cop rebuda la sol·licitud, L’INE envia la documentació per al vot per correu | Del 20 de maig al 2 de juny |
Remissió del vot per correu per part dels electors |
Del 20 de maig al 7 de juny (ampliació del termini per acord de la JEC). |
Les formes possibles de sol·licitar el vot per correu són:
- Per internet, amb certificat electrònic, a la pàgina web de Correus: https://www.correos.es
- A qualsevol oficina de Correus, emplenant i signant la sol·licitud disponible a aquests efectes. A les oficines de Correus es pot obtenir la informació relacionada amb aquest tràmit.
Important: Els electors que sol·licitin el vot per correu no poden votar personalment a la mesa electoral, tot i que no arribin a emetre el vot per correu.
Per a casuístiques d’electors diferents dels residents a Espanya:
Durant el període electoral l’Oficina del Cens Electoral de l’INE ofereix un servei d’atenció telefònica en el número gratuït 900 343 232, en horari de dilluns a divendres no festius, de 9 a 14 h, en el qual es pot obtenir informació dels tràmits a fer d’acord amb la inscripció censal.
Així mateix, al web de l’INE: https://www.ine.es apartat “Censo Electoral” es pot trobar informació detallada sobre tot el procés electoral.