PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

    11
    Maig
    2017

    El cobriment de les vies dels FGC a Gràcia i Can Feu serà una realitat a la primavera del 2019

    Amb una inversió de 25M€, les obres podrien començar la propera tardor

    El cobriment de les vies dels FGC a Gràcia i Can Feu serà una realitat a la primavera del 2019

    L’anunci del projecte de les obres d’integració urbana de la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) als barris de Gràcia i Can Feu ha estat presentat avui Sabadell en el transcurs d’una visita que ha comptat amb la presència del vicepresident del Govern i conseller d’Economia i Hisenda, Oriol Junqueras; del conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull; l’alcalde de Sabadell, Juli Fernàndez; el tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat, Maties Serracant, i diferents representants del govern municipal.

    Categories Mobilitat Mobilitat i transport

    11
    Maig
    2017

    Convocada la sisena edició del guardó Memorial Àlex Seglers

    Fins al 23 de juny es poden presentar candidatures al premi

    Convocada la sisena edició del guardó Memorial Àlex Seglers

    Fins al 23 de juny es poden presentar candidatures al premi Memorial Àlex Seglers, que reconeix la trajectòria de persones o organitzacions compromeses amb la defensa de la diversitat i el foment de la convivència. Alhora, el Memorial també ret homenatge a Àlex Seglers (1970-2010), professor de la UAB i expert en dret eclesiàstic reconegut internacionalment.

    Categories Creences Drets de la ciutadania Drets Civils i Gènere

    10
    Maig
    2017

    Divendres arriba a l’Estruch la desfilada anual de l’Escola Illa amb els projectes finals de l’alumnat d’Estilisme d’Indumentària

    Es tracta d’una mostra de treball transversal al centre municipal, ja que hi participen les diferents famílies professionals que s’hi imparteixen

    Divendres arriba a l’Estruch la desfilada anual de l’Escola Illa amb els projectes finals de l’alumnat d’Estilisme d’Indumentària

    La desfilada de moda que cada curs organitza l’Escola Illa arriba aquest divendres, 12 de maig, a l’Estruch. Sota el nom de Dress Code 17.36, a l’esdeveniment es presentaran els projectes finals de l’alumnat de 2n curs del cicle formatiu de grau superior d’Estilisme d’Indumentària.

    Categories Cultura i esport Educació

    10
    Maig
    2017

    Una exposició sobre la producció de dades en massa arriba al Museu d’Art

    Al voltant de la mostra hi haurà una sèrie d’activitats adaptades a diferents públics

    Una exposició sobre la producció de dades en massa arriba al Museu d’Art

    El dijous 11 de maig, a les 8 del vespre, al Museu d’Art de Sabadell (MAS), tindrà lloc la inauguració de l’exposició “Immersos en les dades”, una adaptació de la Diputació de Barcelona del projecte “Big Bang Data” produït pel Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), sota el comissariat d’Olga Subirós i de José Luis de Vicente.

    Categories Cultura i esport Activitats culturals Museus

    10
    Maig
    2017

    Les sales d’estudi de les biblioteques municipals amplien horaris durant el període d’exàmens de maig i juny

    A la franja nocturna i els caps de setmana

    Les sales d’estudi de les biblioteques municipals amplien horaris durant el període d’exàmens de maig i juny

    Les sales d’estudi de les biblioteques municipals de la ciutat ofereixen horaris especials –a la franja nocturna i els caps de setmana- amb motiu del període d’exàmens i avaluacions dels mesos de maig i juny. El servei està en funcionament des del passat 2 de maig i es prolongarà fins al 22 de juny.

    Categories Cultura i esport Biblioteques

    09
    Maig
    2017

    Trobada a Madrid per treballar temes estratègics de ciutat

    Una agenda completa de treball per tractar temes d'interès municipal

    Trobada a Madrid per treballar temes estratègics de ciutat

    L’alcalde de Sabadell, Juli Fernàndez; el tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat, Maties Serracant; i la tinenta d’alcalde de Promoció de la ciutat i Participació, Marisol Martínez, acompanyats per un equip tècnic, han viatjat avui a Madrid, per tractar diferents temes d’interès municipal.

    Categories Ajuntament Govern

    09
    Maig
    2017

    L'Ajuntament de Sabadell participa a Stavanger (Noruega) en una jornada d’intercanvi de projectes innovadors

    En el marc del projecte Triangulum i amb l’objectiu d’analitzar les solucions d’innovació urbana

    L'Ajuntament de Sabadell participa a Stavanger (Noruega) en una jornada d’intercanvi de projectes innovadors

     

    L’Ajuntament de Sabadell participa en el projecte Triangulum, finançat pel programa Horitzó 2020 de la Unió Europea, com a ciutat seguidora, amb l’objectiu d’analitzar les solucions d’innovació urbana implantades a 3 ciutats considerades “precursores” (“lighthouse”) en l’àmbit de la mobilitat urbana, l’energia i les tecnologies de la informació i comunicació. Es tracta de valorar si alguna d’aquestes solucions és replicable i adaptable a Sabadell i, per extensió, a d’altres ciutats europees similars.

    Categories Triangulum Economia i treball Innovació

    <<  899 900 901 902 903 [904905 906 907 908  >>