PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

19
Setembre
2023

L’Ajuntament llença una campanya de civisme perquè es recullin els excrements i es netegin els orins dels gossos al carrer

L’Ajuntament llença una campanya de civisme perquè es recullin els excrements i es netegin els orins dels gossos al carrer

L’Ajuntament de Sabadell ha llençat una campanya de civisme amb l’objectiu de sensibilitzar i coresponsabilitzar les persones propietàries de gossos i animals de companyia per mantenir net l’espai públic. La iniciativa s’emmarca en el compromís del govern municipal d’engegar campanyes de civisme per mantenir la qualitat dels espais que comparteix la ciutadania i afavorir la convivència.

Categories: Ajuntament, Benestar Animal, Govern, Espai públic , Urbanisme i Habitatge

15
Setembre
2023

El programa municipal d’Activitats Físiques comença un nou curs amb una vintena de modalitats diferents

El programa municipal d’Activitats Físiques comença un nou curs amb una vintena de modalitats diferents

El programa municipal d’Activitats Físiques per a Adults i Persones Grans comença el proper dilluns 18 de setembre amb la incorporació de noves activitats. Les classes acabaran el 14 de juny del 2024. En total, s’ofereixen 900 places distribuïdes entre 44 grups d’activitats.

Categories: Sabadell 2030, Cultura i esport, Esports, Projectes Estratègics

15
Setembre
2023

La façana de l’Ajuntament s’il·lumina de taronja amb motiu del dia mundial de la seguretat del pacient

La façana de l’Ajuntament s’il·lumina de taronja amb motiu del dia mundial de la seguretat del pacient

La façana de l’edifici de l’Ajuntament s’il·luminarà de taronja aquest cap de setmana, des d’avui divendres dia 15 fins al diumenge, amb motiu de la celebració del Dia Mundial de la Seguretat del Pacient, que té lloc el 17 de setembre.

Categories: Salut

14
Setembre
2023

Sabadell celebra la Setmana Europea de la Mobilitat amb un conjunt d’activitats de suport al transport sostenible

Sota el lema “Combina i mou-te” promou la intermodalitat del transport

Sabadell celebra la Setmana Europea de la Mobilitat amb un conjunt d’activitats de suport al transport sostenible

Activitats familiars i infantils, exposicions i xerrades formen part del programa amb què Sabadell celebra enguany la Setmana Europea de la Mobilitat. Un conjunt d’activitats que començaran el pròxim dissabte, dia 16 i que es perllongaran fins al dia 22. Es tracta d’una cita anual que persegueix promoure hàbits de transport més sostenibles, segurs i saludables.

Categories: Mobilitat, Sabadell 2030, Mobilitat i transport, Projectes Estratègics

13
Setembre
2023

El Cicle Superior en manteniment aeronàutic, un nou impuls de la formació en àmbits relacionats amb el Hub Aeronàutic

L’Aeroclub Barcelona-Sabadell i els Jesuïtes del Clot han signat un acord per impartir aquests estudis, que tenen una alta demanda de professionals dins del sector

El Cicle Superior en manteniment aeronàutic, un nou impuls de la formació en àmbits relacionats amb el Hub Aeronàutic

L’Aeroclub Barcelona – Sabadell i els Jesuïtes El Clot han formalitzat avui un conveni per desenvolupar de forma conjunta el Cicle Superior en Manteniment Aeronàutic de motor a turbina i pistó. Una formació de tres anys, la part pràctica de la qual s’impartirà a l’Aeroclub (per tant a l’Aeroport), permetent que l’alumnat estigui en contacte directe amb el sector aeronàutic en un entorn real. La signatura ha comptat amb la presència de l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés. I és que el nou cicle és un nou pas endavant per consolidar Sabadell i l’Aeroport com un pol de formació i innovació lligades a l’aeronàutica. En plena coherència, per tant, amb els objectiu del Hub Aeronàutic.

Categories: Economia i treball, Formació Ocupacional

<<  266 267 268 269 270 [271272 273 274 275  >>