PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

16
Maig
2022

Actuació de rap contra el racisme i la xenofòbia, a la plaça del Doctor Robert

Hi participarà l’alumnat del taller “El rap de la convivència”, que enguany s’ha fet a una desena de centres educatius

Actuació de rap contra el racisme i la xenofòbia, a la plaça del Doctor Robert

Demà dimarts 17 de maig, a la plaça del Doctor Robert, tindrà lloc un showcase contra el racisme i la xenofòbia, amb diverses actuacions de rap i hip-hop que reivindicaran valors com la diversitat i el diàleg. Amb aquesta activitat es vol commemorar el Dia Mundial de la Diversitat Cultural per al diàleg i el desenvolupament (21 de maig) alhora que es visibilitza el treball realitzat en el marc del taller “El rap de la convivència”, que aquest curs s’ha dut a terme a deu centres educatius de la ciutat.

L’acte és obert a tota la ciutadania i comptarà amb actuacions de rap i hip hop de professionals, a més de la participació d’alguns dels alumnes dels instituts que han participat aquest curs en el taller “El rap de la convivència”.

Aquest és un taller que fa deu anys que s’organitza en el marc del programa Ciutat i escola i en el qual l’alumnat elabora les seves pròpies lletres de rap, expressant les seves emocions i reflexions sobre temes com el racisme o els estereotips. Així, l’objectiu del taller és sensibilitzar els i les joves sobre diverses formes de discriminació, fomentar la reflexió entorn els valors socials i animar-los a utilitzar la música com a canal comunicatiu per expressar sentiments.

Aquest curs 2021-2022 han participat en el taller més de 500 alumnes de 2n cicle d’ESO, batxillerat i formació professional de la ciutat.

Categories Educació, Drets Civils i Gènere, Joves Tags Dia Mundial de la Diversitat Cultural