PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

04
Maig
2016

Ajuntament, la Plataforma Sabadell per l’Educació Pública i les AMPA de Can Llong constitueixen una comissió per reclamar a la Generalitat la construcció de l’Escola Virolet i de l’institut del barri

El nou òrgan demanarà una reunió amb la Comissió d’Educació del Parlament de Catalunya i prepara una mobilització reivindicativa i cívica conjuntament amb les famílies

Ajuntament, la Plataforma Sabadell per l’Educació Pública i les AMPA de Can Llong constitueixen una comissió per reclamar a la Generalitat la construcció de l’Escola Virolet i de l’institut del barri

 Tal com establia la moció aprovada pel Ple del mes de març, que instava a la materialització immediata de nous equipaments del barri de Can Llong, ahir, 3 de maig, es va constituir una comissió formada per les Associacions de Mares i Pares de Can Llong, representants de l’Ajuntament i de la Plataforma Sabadell per l’Educació Pública, que treballarà amb l’objectiu d’agilitar la construcció dels edificis definitius de l’Escola Virolet i de l’institut de secundària del barri. El nou òrgan es va constituir durant una reunió a l’Ajuntament, a la qual van participar diversos membres del Govern municipal –entre els quals el tinent d’alcalde i regidor d’Educació, Joan Berlanga–, representants delsgrups municipals, de les AMPA Virolet i de l’institut i de la Plataforma per l’Educació Pública.

Entre els acords assolits durant la trobada d’ahir, es va decidir demanar una reunió amb la Comissió d’Educació del Parlament de Catalunya i coordinar una mobilització reivindicativa i cívica conjuntament amb les famílies de la zona. Així mateix, els assistents es van emplaçar a una nova trobada a principis de juny per analitzar el desenvolupament de tot el procés.

A banda de crear la comissió, la moció aprovada al Ple del març comportava instar la Generalitat, com a administració competent en la matèria, a incloure la construcció dels dos equipaments en els propers pressupostos, tot acomplint d’aquesta manera el compromís assolit pels Serveis Territorials en el seu moment amb els equips directius dels centres. Així mateix, s’instava el Govern de Sabadell a prioritzar en les negociacions amb la Generalitat la demanda de l’Escola Virolet i de l’Institut del barri.

A hores d’ara l’Ajuntament té reservats dos solars per als equipaments pendents: un per a l’Escola Virolet –entre el carrer de Zuric i la via del tren de la línia R4 d’ADIF– i l’altre a l’àmbit on, de forma provisional, s’ubiquen actualment els mòduls del Virolet, al costat de l’Escola Mas Boadella. Des de l’Ajuntament s’estan fent totes les gestions perquè en el moment que la Generalitat es disposi a construir els edificis tingui els terrenys a disposició.

Categories Educació Tags assosiació pares i mares Can Llong, educació, escola virolet