PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

02
Maig
2024

Aquest diumenge, visita guiada a l’exposició Ordre i Desordre del Món. Col·lecció d’Art Banc Sabadell / Museu d’Art de Sabadell

Aquest diumenge, visita guiada a l’exposició Ordre i Desordre del Món. Col·lecció d’Art Banc Sabadell / Museu d’Art de Sabadell

El Museu d’Art de Sabadell organitza una visita guiada a l’exposició Ordre i Desordre del Món. Col·lecció d’Art Banc Sabadell / Museu d’Art de Sabadell, impulsada en el marc de Sabadell Capital de la Cultura Catalana 2024. La visita anirà a càrrec de la comissària de la mostra, Alexandra Laudo (Heroínas de la Cultura) i tindrà lloc el proper diumenge, 5 de maig a les 12 h. L’activitat és gratuïta, oberta a tothom i no cal reserva prèvia.

L’exposició Ordre i Desordre del Món posa, per primera vegada, en diàleg dues de les col·leccions d’art més destacades de la ciutat, la del Museu d’Art de Sabadell, conformada principalment per obres d’artistes del context local, i la Col·lecció d’Art Banc Sabadell, que no només inclou el treball de creadors destacats sabadellencs sinó també d’artistes d’àmbit nacional i internacional.

La mostra presenta una extensa selecció d’obres d’art modern i contemporani que posen de manifest com l’art s’ha relacionat amb la voluntat humana de conèixer la realitat sensible, d’interpretar-la i definir-la, i com, alhora, també ha cercat qüestionar, subvertir, sobrepassar i reinventar els principis d’ordenació i sistematització amb què, des de les diferents disciplines acadèmiques, s’ha intentat generar un saber sobre el món i l’existència.

La selecció d’obres de la mostra fa èmfasi en la naturalesa del vincle que l’art estableix amb la realitat i incita reflexions sobre el significat i el valor de la representació, la imaginació i la creació, a la vegada que explora la relació entre la creativitat artística i el desig, entès com una força creativa que desestabilitza i desordena l’establert.

Ordre i Desordre del Món ens convida a entendre l’art com una destrucció creativa i com una creació que destrueix. La mostra, amb obres de més d’una quarantena d’autors i autores es podrà visitar fins al 23 de juny al Museu d’Art de Sabadell.

Categories Cultura i esport, Museus Tags Capital de la Cultura Catalana 2024, MAS, Museu d'Art de Sabadell, Ordre i Desordre del Món, Sabadell Capital de la Cultura Catalana