PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

21
Març
2023

Arriba a Sabadell el 3er Congrés Internacional Sabadell – Barcelona Kapital Pa

Els dies 6, 7 i 8 de maig Fira Sabadell serà l’epicentre del món del pa, la pastisseria i la pizzeria

Arriba a Sabadell el 3er Congrés Internacional Sabadell – Barcelona Kapital Pa

Els propers dies 6, 7 i 8 de maig Fira Sabadell acull el 3er Congrés Internacional Sabadell – Barcelona Kapital Pa. Es tracta d’un esdeveniment professional amb l’objectiu de promoure, difondre i donar a conèixer les millors elaboracions de pa, pastisseria i pizzeria.

Una de les activitats més destacades serà el programa de demostracions/ponències tècniques a càrrec de reconeguts mestres forners, pastissers i pizzers, que compartiran i fomentaran l'intercanvi de coneixements amb els visitants, les seves tècniques, receptes i el resultat de les seves recerques.

És un congrés adreçat a personal professional del sector flequer, amb la intenció d’arribar i promoure noves generacions de forners, pastissers i pizzers que posen en valor l’esport i la vida sana. Aquestes jornades, així com la resta d'activitats programades, seran d'accés gratuït per a professionals mitjançant l'obtenció de la corresponent invitació que les empreses i patrocinadors facilitaran.

3er Congrés Internacional Sabadell – Barcelona Kapital Pa

Aquest congrés té com a objectiu convertir-se en la millor plataforma comercial i d'intercanvis tecnològics i de coneixements de les indústries dels sectors. Pretén també ser un aparador per a escoles i centres de formació de flequeria i pastisseria.

El certamen, organitzat per Panàtics, s'ha celebrat anteriorment en dues ocasions en els espais de l'Estació del Nord de Barcelona. L’èxit va portar l’equip organitzador a buscar un espai com el de Fira Sabadell per donar cabuda a un major nombre d’expositors, obradors, empreses i professionals del sector.

Panàtics

La plataforma Panàtics va néixer l’any 2012 per posar en valor la feina dels i les forneres artesanes de l’estat. Ja durant 2014 va organitzar “La ruta del bon pa de Barcelona”, una iniciativa per conèixer els millors forns artesans de la ciutat i que es va anar ampliant fins a assolir “La ruta espanyola del bon pa” el 2018. Va ser el mateix any que va néixer el primer congrés.

Un dels elements que caracteritza aquesta plataforma és l’Obra Social Ernest Verdaguer de Panàtics, la vessant solidària gràcies a la qual tots els productes elaborats durant els dies del congrés es donaran a diverses entitats benèfiques i menjadors socials.

Més informació

Categories Empresa, Fira Sabadell, Economia i treball Tags Congrés Internacional del Pa, Kapital Pa