PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

28
Octubre
2019

Atorgats 1,2 milions d’euros per a la rehabilitació de 44 edificis on s’ubiquen 516 habitatges

Els ajuts complementaran els atorgats per la Generalitat per a edificis d’ús residencial

Atorgats 1,2 milions d’euros per a la rehabilitació de 44 edificis on s’ubiquen 516 habitatges

El Consell d’Administració d’Habitatges Municipals de Sabadell (VIMUSA) ha aprovat l’atorgament de subvencions per a la rehabilitació que es destinaran a un total de 44 edificis, distribuïts per diferents zones de la ciutat i on s’ubiquen 516 habitatges.

L’aprovació de la resolució atorga un màxim de 1,2 milions d’euros en benefici d’aquest mig miler d’habitatges i arriba després que a l’abril el Ple municipal aprovés una subvenció directa de l’Ajuntament a VIMUSA per afavorir la conservació estructural i les instal·lacions dels edificis per mitjà de la rehabilitació. Ara VIMUSA, entitat gestora dels ajuts, ha donat llum verda a les sol·licituds presentades a la convocatòria. Les subvencions complementaran les ja atorgades per la Generalitat per fomentar la rehabilitació d’edificis residencials.

La mesura s’emmarca en les accions contemplades pel Pla Local d’Habitatge 2019-2024, que en l’apartat de diagnosi, determina que els habitatges a la ciutat tenen una antiguitat mitjana de 40 anys i que en un 7% dels casos es troben en estat molt deficitari. Entre les accions del Pla hi ha, de forma prioritària, la concessió d’ajuts a la rehabilitació fins a incidir en el 30% dels edificis amb deficiències durant la vigència del Pla.

L’atorgament d’aquestes subvencions per fomentar la rehabilitació és una de les primeres concrecions d’aquesta estratègia municipal en polítiques d’habitatge amb una clara priorització en els edificis que presenten deficiències importants.

Categories Habitatge, Urbanisme i Habitatge Tags Vimusa