PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

  • Armaris refrigerats al Mercat de la Creu Alta

  • Piscines obertes a Sabadell 2025

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

12
Agost
2022

Continuen les tasques de reparació del paviment i manteniment del clavegueram durant l’agost

Continuen les tasques de reparació del paviment i manteniment del clavegueram durant l’agost

El dimarts 16 d’agost, a la cruïlla de l’avinguda de l’Alcalde Moix amb el passeig de Sant Bernat es faran tasques de renovació i millora del paviment de la calçada. Hi haurà talls i afectacions puntuals de la circulació que deixaran sense pas aquesta cruïlla. Les afectacions seran les següents:

  • El pg. de Sant Bernat entre el carrer de Gironès fins a l’inici de l’obra quedarà habilitat només per a veïns, serveis i guals de vehicles.
  • Pl. d’Espanya entre el carrer d’Antoni Forrellad fins a l’inici de l’obra quedarà habilitat només per a veïns, serveis i guals de vehicles.
  • C. Vallirana entre el carrer Vallmanya fins a l’inici de l’obra quedarà habilitat només per a veïns, serveis i guals de vehicles.

Pel que fa a la circulació d’autobusos, hi haurà afectacions en el seu pas per aquestes vies entre les 8 del matí i les 19 hores.

A partir del dia 16 i durant tota la setmana, es realitzaran treballs en el clavegueram a l’avinguda d’Estrasburg. És per això que des de les 9:30 h i fins a les 18 h hi haurà afectacions per ocupació parcial de la vorera. I els dies 24, 25 i 26 d’agost es tallarà totalment la circulació en els dos sentits de l’avinguda d’Estrasburg entre la rotonda del carrer de Londres i el carrer de Copenhaguen.

Durant el dimecres, 17, dijous 18 i divendres 19 d’agost, hi ha previstes feines de reparació del paviment de la calçada a diversos laterals de la Gran Via, amb algunes afectacions al trànsit. Aquestes reparacions s’emmarquen dins l’estratègia Fem Barri, per tal que les millores a l’espai públic arribin a tot Sabadell.

Consulteu aquí totes les restriccions al trànsit.

 

Categories Mobilitat, Transport Públic, Espai públic , Mobilitat i transport Tags Gran Via, obres pavimentació, Reparació ferms i voreres, Reparació Gran Via