PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

27
Gener
2023

Dilluns s’inicien les obres per construir una nova rotonda entre les carreteres BV-1248 i C-1415a que poden afectar els accessos a Sabadell

La Diputació de Barcelona durà a terme els treballs, que tenen una durada prevista de cinc mesos

Dilluns s’inicien les obres per construir una nova rotonda entre les carreteres BV-1248 i C-1415a que poden afectar els accessos a Sabadell

Els accessos a Sabadell es poden veure afectats a partir de dilluns vinent, 30 de gener, a causa de les obres que durà a terme la Diputació de Barcelona per construir una nova rotonda entre les carreteres BV-1248 i C-1415a. Les actuacions no es troben dins del terme municipal de Sabadell, però tot i així, poden generar-se cues i afectacions al trànsit en les entrades i sortides a la ciutat. La previsió és que aquestes actuacions estiguin enllestides en cinc mesos.

L’objectiu de les obres és millorar la intersecció entre les carreteres C-1415a i la BV-1248 i l’itinerari de vianants a la carretera BV-1248, entre els termes municipals de Sabadell, Terrassa i Matadepera.

Durant l’execució dels treballs, es produiran talls de carrils i els operaris donaran pas alternatiu per tal de minimitzar les cues el màxim possible.

Categories Mobilitat, Mobilitat i transport Tags afectacions al trànsit, Diputació de Barcelona