PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

04
Desembre
2019

El Centre de Normalització Lingüística (CNL) de Sabadell engega l’oferta del proper trimestre amb un nou curs oral

Tindrà lloc de gener a març del 2020 i les inscripcions es poden fer fins al 19 de desembre

El Centre de Normalització Lingüística (CNL) de Sabadell engega l’oferta del proper trimestre amb un nou curs oral

L’Ep, escolta i parla és el nou curs que la Direcció General de Política Lingüística i el Consorci per a la Normalització Lingüística (CNL) han creat per acollir persones adultes no alfabetitzades o amb poc bagatge acadèmic. L’objectiu és que els alumnes puguin resoldre les necessitats bàsiques de la vida quotidiana en català.

Es preveu que els aprenents que cursin l’Ep! Escolta i parla podran tenir la mateixa competència oral que els alumnes que hagin acabat el nivell A2 del Marc Europeu Comú de Referència.

El curs està organitzat en tres mòduls i treballa nou temes relacionats amb la vida quotidiana. A cada mòdul es repassa el contingut treballat i se n’afegeix de nou. La metodologia que es proposa és significativa i comunicativa, amb activitats que demanen moviment, joc i participació.

Aquest curs s’afegeix a l’oferta general de cursos del CNL de Sabadell per al proper trimestre, que va de gener a març del 2020, i que inclou cursos dels nivells inicial i bàsic, adreçats a les persones nouvingudes o que fa poc que viuen a Catalunya, i dels nivells elemental, intermedi i suficiència.

Una altra possibilitat d’aprenentatge, aquesta completament en línia, són els cursos de la plataforma Parla.cat, que ofereix tots els graus dels nivells bàsic, elemental, intermedi i suficiència. Aquests cursos es poden fer de forma lliure (gratuïta) o tutoritzada (de pagament i amb dret a prova oficial en els cursos homologats).

Qualsevol persona interessada a fer un curs de català pot trucar fins al 19 de desembre a la seu del CNL (Casal Pere Quart, 69) en horari d’atenció al públic per demanar dia i hora.

Categories Cultura i esport Tags CNL, Cursos Formació