PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

18
Febrer
2021

El coreògraf Andrés Corchero explora la mística de Teresa de Jesús i de Simone Weil, a Ca l’Estruch

L’espectacle “Teresa” es preestrena aquest dissabte a Sabadell, on ha fet residència, i després es podrà veure a Barcelona

El coreògraf Andrés Corchero explora la mística de Teresa de Jesús i de Simone Weil, a Ca l’Estruch

El dissabte 20 de febrer, a les 8 del vespre, al teatre de Ca l’Estruch, tindrà lloc la preestrena de l’espectacle Teresa, d’Andrés Corchero. Aquesta proposta, que ha fet residència a la fàbrica de creació de les arts en viu sabadellenca, posteriorment es podrà veure al Mercat de les Flors.

Teresa parteix de la mística de dues dones i de la seva obra. D’una banda, la religiosa Teresa de Jesús, amb Vivo sin vivir en mí. I, d’altra banda, la filòsofa, activista i mística francesa Simone Weil, amb La gravetat i la gràcia. Damunt l’escenari hi haurà cinc dones, ballarines de diferents edats, estils i procedències, cinc Tereses que evoquen l’aspecte més terrenal de la mística.

Premi Nacional de Dansa de Catalunya 2003, Andrés Corchero té una llarga trajectòria, que comprèn des de la seva reconeguda experiència professional amb la dansa butoh fins a la improvisació al costat de músics de renom com ara Joan Saura i Agustí Fernández. A més, ha creat nombroses coreografies, moltes de les quals amb la seva companyia, Raravis –amb Rosa Muñoz–, i ha col·laborat amb un gran nombre d’artistes, tant de dansa com d’altres disciplines. A més, al llarg de la seva carrera ha estat artista resident de Ca l’Estruch en moltes ocasions. 

La nova creació de Corchero és una coproducció del Mercat de les Flors, Quinzena Metropolitana de Dansa i Andrés Corchero, amb la col·laboració L’Animal a l’Esquena i L’Estruch.

Més informació

Categories Cultura i esport Tags Ca l'Estruch, dansa