PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

06
abril
2016

El passeig de la Plaça Major, punt de sortida del Ral·li de la Llana

El passeig de la Plaça Major serà escenari aquest divendres 8 d’abril a partir de les 8 del vespre de la sortida dels 90 vehicles participants en la dotzena edició del Ral·li de la Llana, organitzat per Motor Club Sabadell i que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell.

 

El Ral·li de la Llana es disputa divendres 8 i dissabte 9 d’abril i és puntuable per als campionats de Catalunya de Ral·lis Grup H, de regularitat Sport i de regularitat Super Sport i per al campionat social Trofeu Autosí. La jornada de divendres començarà amb les verificacions tècniques a la zona de Can Gambús de les 15 a les 18.30 h. Els vehicles aniran arribant esglaonadament al Passeig, per prendre la sortida oficial.

La sortida, el divendres, des del Passeig obligarà a partir de les 3 de la tarda a desviar, els autobusos que actualment circulen per l’eix central en direcció sud. Dissabte, a primera hora, es reprendrà la circulació habitual al passeig de la Plaça Major com qualsevol altre cap de setmana.

D’altra banda, el parc tancat de vehicles de dissabte s’ubicarà a la zona d’aparcament del parc de Catalunya, tocant a l’avinguda de Prat de la Riba. Per aquest motiu la zona blava d’aquesta via, entre l’avinguda de Rafael Casanova i la plaça de Catalunya, romandrà inhàbil des de divendres al migdia i durant tota la jornada de dissabte.

Informació

Categories Ajuntament, Cultura i esport, Esports Tags esports, ral_li de la llana