PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

23
Maig
2018

El Pla Educatiu d’Entorn del Sud celebra la cloenda del curs amb una mostra d’activitats artístiques de l’alumnat

Serà aquest divendres a la tarda i hi participaran 8 centres educatius

El Pla Educatiu d’Entorn del Sud celebra la cloenda del curs amb una mostra d’activitats artístiques de l’alumnat

Alumnes de 8 centres educatius protagonitzaran el proper divendres, 25 de maig, la cloenda conjunta del Pla Educatiu d’Entorn (PEE) del Sud de la ciutat. La celebració, a la plaça de Picasso i sota el nom de SUDTeam al carrer!, començarà a les 5 de la tarda i inclourà diferents actuacions. Hi participaran alumnes de cinc centres d’infantil i primària, dos instituts i un centre de formació d’adults.

Amb l’activitat, es vol contribuir a fer que la ciutadania conegui els projectes educatius que els centres porten a terme, tot fent especial èmfasi en els que es realitzen en col·laboració amb entitats o institucions. D’aquesta manera, s’incideix alhora en el principal objectiu dels Plans d’Entorn, que fomenten el treball conjunt i comunitari, implicant administracions, centres educatius, famílies, entitats i altres agents de la zona en favor de l’èxit educatiu de tot l’alumnat.

A la celebració, a la qual està prevista l’assistència del tinent d’alcalde i regidor d’Educació, Joan Berlanga, i de representants del Departament d’Ensenyament, hi haurà dansa, contes i actuacions musicals, entre altres continguts. Així mateix, es podran veure els resultats dels tallers de coral i teatre que, per segon any consecutiu, l’Ajuntament ha impulsat en horari interlectiu de migdia a centres de PEE de la ciutat. La dinamització de l’acte anirà a càrrec dels alumnes d’Animació sociocultural i turística de l’Institut Ribot i Serra.

Participaran en la cloenda les escoles d’infantil i primària Joaquim Blume, Amadeu Vives, La Romànica, Espronceda i Sallarès i Pla, els instituts Ribot i Serra i Les Termes i l’Escola d’Adults de la Creu de Barberà.

Categories Districtes, Educació Tags districte 6, educació, Pla Educatiu d’Entorn del Sud