PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

    04
    Juliol
    2022

    El projecte de reforma de la cruïlla Gran Via – Quevedo, al pati de l’Artèxtil, ja té el sí definitiu

    El projecte de reforma de la cruïlla Gran Via – Quevedo, al pati de l’Artèxtil, ja té el sí definitiu

    La Junta de Govern Local ha aprovat avui de manera definitiva el projecte d’obres de reforma de la cruïlla Gran Via – Quevedo i del pati de l’antiga fàbrica Artèxtil. El pressupost base de la licitació és de 499.164,79 euros i el termini d’execució és de 6 mesos. En aquest sentit, es preveu que l’inici de les obres sigui durant la tardor del 2022.

    L'objecte d'aquest projecte consisteix en la reurbanització del carrer de Quevedo, en el tram entre el carrer de Vidal i el carrer de Covadonga, amb la creació d'una nova plaça pública i la supressió del pas soterrat.

    En aquesta línia, en el pressupost de 2022 es van preveure diverses inversions pel que fa a la Gran Via, com ara els projectes vinculats al Rectangle del Coneixement per transformar i potenciar la zona com a espai de revitalització econòmica i generador d’oportunitats; també destaquen les accions per millorar l’accessibilitat entre els dos costats de la Gran Via, al condicionament de diferents espais lliures i a la renovació de diferents places de barris colindants com la plaça del Treball, la placeta de la Casa Duran o la plaça de Mossèn Geis.

    Categories Espai públic , CCVSS, Urbanisme i Habitatge Tags Artèxtil, Cruïlla Gran Via-Quevedo, Gran Via-Ripoll