PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • L’entorn de l’Escola Amadeu Vives es transforma!

  • La Policia Municipal de Sabadell a l’#SBDFiraPRO

  • SBD Fira PRO: Connecta amb professionals i descobreix noves oportunitats laborals

  • Empresàries ajuden emprenedores a crear el seu negoci

  • Nova vida per a la plaça de les Àvies i els Avis

  • Plantem cara a la Processionària - Consells veterinari

  • Projecte "Sortim a la natura"

  • Sabadell, referent en reutilització d’aigua

  • Els jocs infantils del Parc Taulí i de Benjamín García ja estan renovats!

  • Així han quedat els espais de joc infantil a la plaça de Lluís Mas i al carrer de Lucreci

  • Portes obertes de l'Escola Illa

  • Sessió informativa Ajuntament i Toyota Handling Material

18
Gener
2024

El Servei de Mediació de l’Ajuntament participa en una jornada dedicada a la mediació comunitària i l’espai públic

El Servei de Mediació de l’Ajuntament participa en una jornada dedicada a la mediació comunitària i l’espai públic

El Servei de Mediació Comunitària de l’Ajuntament de Sabadell ha participat avui a la XIII Jornada del Cercle de comparació Intermunicipal dels Serveis de Mediació Ciutadana organitzada per la Diputació de Barcelona en el marc de la celebració el proper 21 de gener del Dia Europeu per la Mediació.

Durant la seva intervenció, el servei municipal ha presentat una experiència de mediació a l'espai públic amb el títol "Aportacions de la mirada mediadora en la intervenció comunitària" en la que han explicat les diferents activitats que es van dur a terme enfocades a pacificar els usos dels espais i equipaments públics.

La jornada d’enguany ha volgut destacar el treball dels serveis de mediació municipals per potenciar la convivència entre el veïnat en els espais de relació i interacció com són els espais públics, les comunitats veïnals i els equipaments municipals, i per tant la seva contribució a la creació d’entorns de vincle en una societat diversa.

Categories Servei de Mediació Tags Dia Europeu de la Mediació, mediació comunitària