PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

30
Agost
2023

Fins demà, 31 d’agost, continua oberta la inscripció a les curses i al torneig 3x3 de bàsquet de Festa Major

Fins demà, 31 d’agost, continua oberta la inscripció a les curses i al torneig 3x3 de bàsquet de Festa Major

Les Curses Populars de Festa Major presenten aquest any algunes novetats. S’han organitzat dues modalitats – de 5 i de 10 km—per a participants nascuts al 2010 i anteriors, així com les curses infantils, que recorreran distàncies de 300, 500 i 1.000 m. Tot plegat amb sortida i arribada al Pavelló de Sol i Padrís. En aquesta ocasió, no hi haurà Mitja Marató, precisament per afavorir la màxima participació i que la Cursa sigui el més “Popular” possible. La inscripció a les proves es pot fer fins demà dijous, 31 d’agost, en aquest enllaç https://www.werun.cat/event/cursa-popular-de-sabadell/

El recorregut de la cursa passarà pel passeig de Sant Oleguer (sortida), c. de Brutau, av. de Barberà, Rambla, pl. del Doctor Robert, pg. de la Plaça Major, pg. de Manresa, via de Massagué, c. de Vilarrúbias, c. del Convent, c. del Doctor Puig, c. de Sant Joan, c. de les Tres Creus, c. de la República, Rambla, av. de Barberà, c. de Sallarès i Marra, c. de Sol i Padrís i pg. de Sant Oleguer (arribada). Les curses de 5 km (1 volta al recorregut) i 10 km (2 voltes al recorregut) començaran a les 10 del matí . Les Curses infantils es faran a partir de les 11.30h. Hi haurà un espai de cangur gratuït per a infants de 3 a 12 anys entre les 9.30 i les 12.45 h.

Sessió de Zumba

Paral·lelament s’ha organitzat una sessió de zumba a la zona d’arribada de la cursa, a la plaça de Garcia-Planas. Estarà oberta a tothom i començarà després de la sortida de les curses populars de 5 i 10 quilòmetres.

El bàsquet 3x3

També organitzat per l’Ajuntament, el Bàsquet 3x3 tindrà presència al programa esportiu de Festa Major. El torneig es desenvoluparà el dissabte 2 de setembre, de 17 a 24 h, a la plaça de la Sardana, i està obert per a totes les categories, des de Mini a Sènior. Les inscripcions romanen obertes a l’enllaç http://basquetsabadell.com/inscripcio-3x3-festa-major-de-sabadell-2023/ i finalitza, com les curses, el 31 d’agost.

Més informació

 

Categories Cultura i esport, Esports Tags Curses populars, Festa Major 2023