PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

31
Maig
2023

Joves suecs visiten Sabadell en un intercanvi amb l’Institut Pau Vila per reflexionar sobre cultura i minories

Joves suecs visiten Sabadell en un intercanvi amb l’Institut Pau Vila per reflexionar sobre cultura i minories

Alumnes de l’institut Jensen Gymnasium d’Örebro (Suècia) i de l’Institut Pau Vila treballen conjuntament aquest curs en el programa Cultura i Minories, del projecte europeu Erasmus+. Els deu joves escandinaus i els seus professors estan aquesta setmana de visita a Sabadell. Avui el regidor d’Educació Manuel Robles ha presidit l’acte de rebuda a aquest grup en el Saló de Plens.

Els joves suecs està de visita aquesta setmana en intercanvia amb els seus companys i companyes de l’Institut Pau Vila de 4t d’ESO i 1r de batxillerat que treballen en el projecte europeu. L’objectiu de Cultura i Minories és reflexionar a l’entorn de la cultura i les minories a partir d’un seguit d’activitats. Per exemple, els alumnes han treballat amb entitats locals de cultura popular, -castellers i sardanistes-, i han aprofundit en el debat sobre el futur de les llengües minoritàries. El grup també ha visitat els espais emblemàtics i patrimonials de Sabadell.

Posteriorment, la darrera setmana d’agost, l’alumnat del Pau Vila viatjarà a Suècia per continuar enfortint lligams i conèixer aspectes més diferencials de la seva cultura.

Erasmus+ és el programa europeu dedicat als àmbits de l'educació, la formació, el jovent i l’esport per al període 2021-2027. Aquest programa busca impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal, mitjançant el suport a projectes que proporcionin aprenentatges i dotin els seus subjectes amb les capacitats necessàries per fer front als reptes que s’albiren en una societat i un mercat laboral canviants.

Categories Educació Tags Institut Pau Vila, Intercanvi escolar