PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

24
Maig
2019

L’Ajuntament completa la reparació de 45 fonts urbanes de Sabadell

En 16 casos, les fonts s’han hagut de substituir perquè estaven en mal estat

S’acaben els treballs de reparació o substitució de 45 fonts situades a diferents espais públics i places del nucli urbà de Sabadell. Les intervencions han consistit principalment a desembussar fonts i embornals propers i a arranjar-ne el conducte de l’alimentació d’aigua.

Les tasques realitzades han estat, segons cada cas, retirada de les fonts obsoletes o en mal funcionament, aixecament de paviments per realitzar noves connexions, reparació de connexions a embornals, reparació a connexions a comptadors, instal·lació de noves fonts o repàs de connexions i acabats.

En 16 casos, la reparació no ha estat possible perquè la font estava en mal estat, de manera que se n’han hagut d’instal·lar de noves. Es tracta de les de les places de les Dones del Tèxtil, Laietana, Llívia, Montellà, Xavier Sanahuja, de les Àvies i els Avis, Oscar Arnulfo Romero, les Termes, Vapor Buxeda, Dolors Viñas, Agustí Bartra, Sant Julià, Filipines i Pla de l’Amor, a més de les que hi ha al parc de Tierno Galván i al jardí de Luxemburg. Dues fonts noves més es col·locaran la propera setmana als parcs de la Clota i del Taulí.

Les actuacions han tingut un cost de 62.841,84 euros i es van adjudicar a Urbe SBD, SL.

Categories Espai públic , Parcs i Jardins, Urbanisme i Habitatge Tags ciutat, espai públic, fonts, parcs i jardins, urbanisme