PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

24
Gener
2015

L’Ajuntament de Sabadell lamenta la mort de Joan Serra, històric esportista sabadellenc

L’Ajuntament de Sabadell lamenta la mort de Joan Serra, històric esportista i primer sabadellenc que, dins dels esports aquàtics, va participar en uns Jocs Olímpics. En nom de la ciutat, l’alcalde de Sabadell, Joan Carles Sànchez, expressa el seu condol als familiars de Joan Serra i al Club Natació Sabadell, entitat a la qual va estar lligat al llarg de la seva vida.

 

 

Joan Serra Llobet va néixer a Sabadell el 8 d'octubre de 1927 i des de ben petit va destacar en la natació i el waterpolo, la disciplina que li va proporcionar els millors èxits esportius.

Va ser porter de la selecció espanyola en vint-i-tres ocasions. Va participar en els Jocs Olímpics de Londres, el 1948, i els d'Hèlsinki, el 1952. A Londres se'l va considerar el millor porter del torneig.

El millor èxit internacional el va tenir el 1951, quan la selecció es va endur la medalla d'or dels primers Jocs del Mediterrani, celebrats a Alexandria. En l'àmbit estatal, va arribar al sotscampionat d'Espanya amb l'equip del Club Natació Sabadell. 

Va ser escollit Millor Esportista de Sabadell l'any 1950, en la primera edició del certamen. A més, les piscines municipals de la ciutat porten el seu nom, com a homenatge a la seva gran trajectòria esportiva.

Categories Ajuntament, Esports Tags esports, Joan Serra