PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • L’entorn de l’Escola Amadeu Vives es transforma!

  • La Policia Municipal de Sabadell a l’#SBDFiraPRO

  • SBD Fira PRO: Connecta amb professionals i descobreix noves oportunitats laborals

  • Empresàries ajuden emprenedores a crear el seu negoci

  • Nova vida per a la plaça de les Àvies i els Avis

  • Plantem cara a la Processionària - Consells veterinari

  • Projecte "Sortim a la natura"

  • Sabadell, referent en reutilització d’aigua

  • Els jocs infantils del Parc Taulí i de Benjamín García ja estan renovats!

  • Així han quedat els espais de joc infantil a la plaça de Lluís Mas i al carrer de Lucreci

  • Portes obertes de l'Escola Illa

  • Sessió informativa Ajuntament i Toyota Handling Material

14
Desembre
2022

L’Ajuntament de Sabadell participa en el XII Congrés Nacional d’Innovació i Serveis Públics a Madrid

L’Ajuntament de Sabadell participa en el XII Congrés Nacional d’Innovació i Serveis Públics a Madrid

L’Ajuntament de Sabadell participa en el XII Congrés Nacional d’Innovació i Serveis Públics “Transformació cultural/digital. Repte inajornable a les APP”. Es tracta d’una de les trobades més importants que es celebren a nivell nacional i esdevé un espai de trobada i intercanvi d’experiències de transformació pública.

Avui, 14 de desembre, es farà una ponència on s’explicarà com s’ha fet la implantació de l’administració electrònica a l’Ajuntament de Sabadell i el seu sector públic. La ponència, sota el títol “Administración Electrónica Corporativa. Luces y Sombras”, pretén compartir les claus per l’èxit en aquests tipus de projecte i alhora les dificultats que planteja.

El congrés ha tingut lloc els dies 13 i 14 de desembre a Madrid i hi ha participat administracions locals, comarcals i autonòmiques. Ha estat un lloc comú on s’han exposat diferents experiències entorn la digitalització i ha servit per aprendre de les diverses visions en la implementació de l’administració electrònica.

A la ponència del CNIS 2022, l'Ajuntament de Sabadell ha presentat el seu projecte d'implantació de l'administració electrònica, fent una breu exposició de com s’ha planificat i organitzat el projecte, fruit del pla d’administració electrònica englobat al pla integral de transformació organitzativa.

A continuació s'han explicat els objectius del pla, l’estructura organitzativa que l’ha executat i quins han estat els elements clau. S'ha fet molt èmfasi en la gestió del canvi i com s'ha aplicat a l'Ajuntament, tot explicant els tipus de destinataris i les actuacions que s'han dut a terme.

De forma esquemàtica, també s'ha explicat la implantació de la plataforma d'administració electrònica, les seves fases i la metodologia seguida. I finalment s'ha fet un breu resum de la situació actual de l'Ajuntament, que ara és 100% digital.

Més informació sobre el Congrés

Categories Ajuntament, Transparència Tags administració electrònica, Congrés Nacional d’Innovació i Serveis Públics