PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

28
Març
2024

L’Ajuntament de Sabadell promou una visita de descoberta tecnològica al Sincrotró ALBA

Es realitzarà en el marc del cicle de visites per apropar a les empreses, persones emprenedores i entitats, a grans agents d’innovació i tindrà lloc el 17 d’abril

L’Ajuntament de Sabadell promou una visita de descoberta tecnològica al Sincrotró ALBA

L’Ajuntament de Sabadell conjuntament amb l’Ajuntament de Barberà del Vallès organitzen un cicle de visites per apropar els centres tecnològics i de coneixement del territori a les empreses i persones emprenedores interessades. L’objectiu principal és obrir possibilitats d’innovació de la mà d’aquests centres mitjançant col·laboracions, serveis o projectes.

Sabadell treballa per impulsar i posar en valor l’ecosistema d’innovació del territori, facilitant la interacció entre empreses i entitats de coneixement com centres tecnològics, universitats i grups de recerca  que aporten un valor afegit al teixit productiu.

El Sincrotró ALBA és una de les infraestructures científiques i tecnològiques més importants del país. Ofereix tecnologies innovadores que es poden aplicar a una àmplia varietat de sectors industrials com els de la química, materials avançats, nanotecnologia, farmàcia, salut, aliments i envasos, medi ambient, automoció i aeroespacial, energia o patrimoni cultural i ciències forenses.

Inscripció

La inscripció a la  visita al Sincrotró ALBA, que tindrà lloc el 17 d'abril a les 16:30 h, està oberta. Les persones interessades en participar poden formalitzar-la a través del web sabadellempresa.cat/suport-empresarial/innovacio

Categories Economia i treball, Innovació Tags Descoberta Tecnològica, emprenedors, empreses, Sincrotró ALBA