PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • L’entorn de l’Escola Amadeu Vives es transforma!

  • La Policia Municipal de Sabadell a l’#SBDFiraPRO

  • SBD Fira PRO: Connecta amb professionals i descobreix noves oportunitats laborals

  • Empresàries ajuden emprenedores a crear el seu negoci

  • Nova vida per a la plaça de les Àvies i els Avis

  • Plantem cara a la Processionària - Consells veterinari

  • Projecte "Sortim a la natura"

  • Sabadell, referent en reutilització d’aigua

  • Els jocs infantils del Parc Taulí i de Benjamín García ja estan renovats!

  • Així han quedat els espais de joc infantil a la plaça de Lluís Mas i al carrer de Lucreci

  • Portes obertes de l'Escola Illa

  • Sessió informativa Ajuntament i Toyota Handling Material

    25
    Gener
    2019

    L’Ajuntament es mostra “indignat i preocupat” per la decisió judicial de trencar la negociació prèvia en casos de desnonament

    La relació entre les administracions permetia l’aturada dels desnonaments

    L’Ajuntament es mostra “indignat i preocupat” per la decisió judicial de trencar la negociació prèvia en casos de desnonament

    L’Ajuntament de Sabadell demanarà explicacions als Jutjats de Sabadell per la decisió de trencar la comunicació en aquest àmbit i eliminar el canal habitual entre ambdues administracions, impedint qualsevol comunicació prèvia per aturar un desnonament.

    La Comissió Judicial dels Jutjats de Sabadell ha comunicat verbalment que a partir d’ara no hi haurà lloc a negociacions prèvies per aturar desnonaments. Aquesta comissió era l’espai de relació que ambdues administracions utilitzaven per negociar l’aturada d’un cas.

    La regidora d’Habitatge, Glòria Rubio s’ha mostrat

    indignada i preocupada per aquesta decisió, de la qual ens preguntem a quins interessos respon. Quan ja fa més de 2 anys que hem demanat la creació d’un protocol de comunicació amb els Jutjats, ara, el que fan és trencar aquesta relació amb l’administració i els moviments socials.

    L’Ajuntament ha demanat per carta al responsable de la Comissió Judicial una reunió perquè doni les explicacions oportunes i les raons que propicien aquest canvi de criteri.

    Per a la regidora d’Habitatge,

    aquest canvi de criteri suposarà un augment significatiu dels desnonaments que es produeixen a la ciutat, criminalitzant la situació d’emergència residencial que viuen moltes persones i agreujant-la. L’obligació de les administracions – la de justícia també- és evitar que la gent es quedi al carrer i garantir el dret a un habitatge digne.

    Categories Habitatge, Urbanisme i Habitatge Tags desnonaments, habitatge