PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

07
Novembre
2023

L’Ajuntament impulsa un cicle de contes per la pau i el diàleg a les biblioteques municipals

L’Ajuntament impulsa un cicle de contes per la pau i el diàleg a les biblioteques municipals

Al llarg del mes de novembre, les biblioteques de la ciutat acolliran un cicle de contes per promoure la cultura de la pau i el diàleg, impulsat des del Servei de Mediació Comunitària de l’Ajuntament.

L’objectiu d’aquesta acció és sensibilitzar i posar en valor el diàleg i la mediació com a instruments de pau i de gestió de conflictes entre la ciutadania i, especialment, entre el públic infantil i familiar, i s’ha optat per fer-ho des dels equipaments de cultura pròxims als barris: les biblioteques.

De la mà de la narradora Assumpta Mercader, es presentarà “Sacs contes per la pau”, recomanat per a nens i nenes a partir de 4 anys.

Les narracions s’inicien avui dimarts, 7 de novembre, a la Biblioteca del Sud i es podran veure en 4 biblioteques més al llarg del mes: a la Biblioteca del Nord, de Ponent, de Can Puiggener i de la Serra. Es poden consultar els horaris específics de les diferents sessions al web del Servei de Mediació

SACS contes per la pau

Un sac pot servir per moltes coses. Durant les guerres, els sacs es feien servir per fer trinxeres, però també per transportar aliments i altres coses. Però en temps de pau, els sacs també es fan servir. Amb els sacs, podem rebre coses i també tornar-los a omplir i enviar-ne de noves. En aquest cas, els sacs estan plens de contes protagonitzats gairebé tots per infants. Contes que parlen de la paraula, del diàleg i de la pau i de les diferents maneres de fer les coses. Contes que, de forma lúdica i divertida, ens animen a pensar i a créixer.

Categories Districtes, Servei de Mediació, Sabadell 2030, Biblioteques, Participació ciutadana, Projectes Estratègics Tags contes per la pau