PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

    02
    Gener
    2024

    L’Ajuntament invertirà 750.000 euros en la renovació i millora de la pintura i els revestiments de les escoles Concòrdia i Floresta

    La Junta de Govern Local aprova inicialment el projecte de reforma

    L’Ajuntament invertirà 750.000 euros en la renovació i millora de la pintura i els revestiments de les escoles Concòrdia i Floresta

    Les escoles Concòrdia i Floresta es renovaran gràcies al projecte de pintura i revestiments aprovat avui de forma inicial per la Junta de Govern Local. Els treballs comportaran una inversió de 749.992 euros.

    En el cas de l’escola Concòrdia, els treballs consistiran en la reparació de paraments i pintura integral de l’equipament. Un dels objectius de l’obra és resoldre les deficiències de les façanes, per la qual cosa es farà una intervenció en el revestiment i la pintura. La fusteria exterior metàl·lica, les reixes exteriors i els tancaments interiors també seran objecte de millora.

    Una altra de les actuacions que es duran a terme serà la reparació de la pintura interior de tota l’escola. Una tasca que s’aprofitarà per introduir color en el centre,  reparar les fissures i repintar els elements de fusteria. El projecte també preveu algunes reparacions puntuals de rajoles, enguixats i fals sostre.

    Pel que fa a l’escola Floresta, es repararan els paraments i es pintarà de forma integral l’equipament, tant l’edifici on s’imparteixen les classes com totes les edificacions annexes.

    El parament de l’escola, la fusteria exterior metàl·lica, les reixes exteriors i els tancaments interiors també experimentaran millores, igual que el revestiment del centre. Com en el cas de l’escola Concòrdia, s’introduirà color en el centre i es repararan les fissures existents, la fusteria i algunes rajoles.

    Amb el projecte, l’Ajuntament continua endavant amb les actuacions per afavorir la màxima qualitat dels equipaments educatius.

    Categories Ajuntament, Educació, Urbanisme i Habitatge Tags escola Concòrdia, escola Floresta, Junta de Govern Local