PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

28
Setembre
2020

L’Ajuntament rep prop de 900.000 euros en subvencions pel desenvolupament de projectes socials

L’Ajuntament rep prop de 900.000 euros en subvencions pel desenvolupament de projectes socials

L’Ajuntament rebrà un total de 899.509,77 euros en subvencions que aniran destinats a projectes socials i que provenen del Fons de prestació de finançament en l’àmbit de benestar social i del Programa Complementari 2020 per a la Garantia del Benestar Social de Diputació de Barcelona. L’import dels ajuts és més de 90.000 euros superior al rebut l’any passat.

La Diputació aporta aquests fons amb l’objectiu de donar suport econòmic per al finançament de la prestació dels serveis socials bàsics i per al desenvolupament de programes socials. En aquest cas, els programes i projectes municipals a què es destinaran aquestes subvencions seran: Prestacions socials; Rebost Solidari; Reforç d’equips professionals; Serveis d’Intervenció Socioeducativa; el programa Fem Vacances adreçat a persones amb discapacitat; Sabadell Sostre i Prevenció de drogodependència.

Pel que fa a l’exercici anterior, en concepte de Fons de prestació de finançament en l’àmbit de benestar social i del Programa Complementari per a la Garantia del Benestar Social, l’Ajuntament va rebre l’any 2019 un total de 806.063,71 €.

Categories Serveis socials Tags Diputació de Barcelona, subvencions