PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

  • Armaris refrigerats al Mercat de la Creu Alta

  • Piscines obertes a Sabadell 2025

  • Informadores de carrer

03
Desembre
2024

L’atur a Sabadell continua la tendència a la baixa amb la millor xifra en un mes de novembre des de l’any 2008

L’atur a Sabadell continua la tendència a la baixa amb la millor xifra en un mes de novembre des de l’any 2008

La xifra de l’atur corresponent al mes de novembre se situa en 10.768 persones a Sabadell, cosa que suposa una disminució de 173 persones respecte al mes d’octubre. En xifres relatives, l’atur ha baixat un 1,6%. Aquesta disminució de l’atur intermensual repeteix la tendència a la baixa registrada en els darrers dos mesos i fa, a més, que el nombre de persones en atur sigui el més baix en un mes de novembre des de l’any 2008.

Pel que fa a la variació anual, el descens de l’atur entre novembre de 2024 i l’any anterior se situa en 453 persones menys, un 4% menys. D’altra banda, en aquesta ocasió, el comportament de l’atur ha baixat també al conjunt del Vallès Occidental (-1,9%), província de Barcelona (-0,7%), Catalunya (-0,7%) i Espanya (-0,6%).

En paraules del tinent d’alcaldessa de l’Àrea de Promoció Econòmica i Projecció de la ciutat, Lluís Matas:

“L’evolució de l’atur a la ciutat torna a baixar un nou mes. Per nosaltres aquesta dada és rellevant i ens dona empenta per continuar treballant per  atreure i  retenir talent a la ciutat que pugui generar més i millor ocupació”.

Categories Economia i treball Tags atur, ocupació