PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

03
Gener
2025

L'atur a Sabadell tanca el 2024 amb la xifra més baixa en un mes desembre des de 2007

L'atur a Sabadell tanca el 2024 amb la xifra més baixa en un mes desembre des de 2007

Sabadell ha tancat l’any 2024 amb la xifra més baixa d’atur en un mes de desembre dels darrers 17 anys. Les dades publicades avui indiquen 10.922 persones desocupades a la ciutat. Tot i el lleuger augment de l’1,4% (154 persones) respecte al novembre, la variació anual de l’atur a la ciutat continua en descens, amb una davallada del 4%, és a dir, 453 persones aturades menys, respecte el mateix període de l’any anterior.

L’evolució de l’atur registrat a la ciutat durant 2024 ha seguit el comportament estacional habitual. En relació a altres anys el comportament de l’atur durant tot l’any ha situat la ciutat a nivells equiparables a 2008.

Com indica el tinent d’alcaldessa de Promoció Econòmica i Projecció de Ciutat, Lluís Matas

“l’evolució interanual de l’atur i que tinguem els millors registres dels darrers anys indiquen que a Sabadell estem fent les coses bé per atraure inversió i generar oportunitats. Aquest 2025 continuarem atents a l’evolució de les xifres i treballant per impulsar actuacions i programes que afavoreixen la creació d’ocupació, ajudant les persones emprenedores i empreses i afavorint el desenvolupament de l’activitat econòmica”.

Categories Economia i treball, Treball Tags atur, ocupació