L’atur a Sabadell torna a baixar i marca la xifra més baixa d’un mes de febrer dels darrers 16 anys

L'atur a Sabadell experimenta un lleuger descens. En concret, la xifra de febrer de 2025 publicada avui es situa en 10.907 persones en situació d’atur (-0,1% mensual, és a dir 8 persones aturades menys). Es tracta de la xifra més baixa d’un mes de febrer des de 2009, el que confirma la bona evolució de l’ocupació a la ciutat.
En aquesta ocasió, el comportament de l’atur a Sabadell experimenta un descens en la línia del que succeeix també al Vallès Occidental, província de Barcelona, Catalunya i Espanya. Pel que fa a la variació anual de l’atur a la ciutat, baixa un 4,5%, és a dir 511 persones aturades menys respecte del mateix període de l’any anterior.
Com indica el tinent d’alcaldessa de Promoció Econòmica i Projecció de Ciutat, Lluís Matas
“la ciutat ha aconseguit avenços notables situant-se en nivells d'ocupació no vistos en més d'una dècada. I això vol dir que estem fent les coses bé, treballant en diferents línies per dinamitzar l’activitat econòmica, afavorir la inversió i l’activitat empresarial i, per tant, que es generi feina”.
Per la seva part, el regidor de Desenvolupament Econòmic, Antonio Rodríguez Galian, afirma que
“des de l’Ajuntament estem posant tot els esforços possibles per enfortir el teixit productiu i generar més ocupació. De tot plegat en podrem veure una mostra en la SBD Fira PRO: Formació i Treball que celebrarem els dies 12, 13, 14, 15 de març a Fira Sabadell”.