PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

    14
    Juny
    2024

    L’elaboració del nou Pla Local d’Habitatge s’obre a la ciutadania

    El procés s’inicia amb una enquesta que estarà disponible fins al dilluns 15 de juliol

    L’elaboració del nou Pla Local d’Habitatge s’obre a la ciutadania

    La redacció del nou Pla Local d’Habitatge (PLH) de Sabadell s’obre a la ciutadania. És per això que ja està disponible una enquesta oberta que es podrà contestar fins al 15 de juliol. El qüestionari pretén aprofundir en les necessitats, preocupacions i interessos dels veïns i veïnes en matèria d’habitatge.

    Les persones interessades poden respondre l’enquesta en línia (es pot trobar al web de participació ciutadana) o bé en format físic als centres cívics, al Casal Pere Quart i a l’oficina de Sabadell Atenció Ciutadana (SAC) del carrer de la Indústria.

    El PLH és un document estratègic per a la definició, planificació i programació de les polítiques d’habitatge municipals a desenvolupar en els pròxims sis anys. Per a la seva redacció, és clau la participació de tots els agents implicats.

    En aquest sentit, s’han organitzat diverses sessions de treball amb equips tècnics, polítics, entitats socials i veïnals, col·legis professionals i altres agents que treballen en l’àmbit de l’habitatge al municipi.

    El projecte s’està treballant des de Vimusa, l’Ajuntament i la cooperativa Celobert, encarregada de la redacció del pla.

    Categories Habitatge, Urbanisme i Habitatge Tags Pla Local d’Habitatge de Sabadell, Vimusa