PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

20
Juny
2024

L’obra “El Cor del Balneari”, de Teresa Sagrera, premi Nèstor Luján 2024, és la nova proposta del programa Oliver i Companyia

La presentació tindrà lloc avui, dijous 20 de juny, a les 19 h, al Gremi de Fabricants

L’obra “El Cor del Balneari”, de Teresa Sagrera, premi Nèstor Luján 2024, és la nova proposta del programa Oliver i Companyia

El programa literari Oliver i Companyia, en el marc de la Capitalitat Cultural Catalana, proposa aquest estiu una sèrie d’obres, autors i autores de gèneres i estils diversos. La primera serà Teresa Sagrera i el seu guardonat El Cor del Balneari, premi Nèstor Luján de Novel·la Històrica 2024. La presentació té lloc aquesta tarda, 20 de juny, a les 19 h, al Gremi de Fabricants.

L’acte de presentació comptarà amb la presència de l’autora, que detallarà els aspectes més importants d’aquesta novel·la. El Cor del Balneari explica una història de secrets familiars, amor i tensions, amb un balneari de Caldes de Montbui com a escenari i el rerefons polític i de canvi social dels anys 20 del segle XX, que van portar a la proclamació de la Segona República espanyola.

Teresa Sagrera

Teresa Sagrera Bassa (Sant Pere de Vilamajor, 1966) és mestra i forma part del Centre d’Estudis local (CESPV) i del Grup d’Escriptors del Montseny, amb els quals ha participat en dos reculls de relats. Ha publicat diversos articles a la revista del CESPV, on el 2009 també va treure el seu primer llibre, Vols que t’expliqui... Vilamajor? L’any 2012 va quedar finalista al Premi Nèstor Luján amb Confidències d’una reina. El 2019 va publicar Sal roja en coautoria amb Ramon Gasch i la novel·la juvenil Pots comptar amb mi, el 2021 la novel·la Cabells de gebre, i el 2022 La doncella guerrera i Llaços de sang, aquest últim també en coautoria amb Ramon Gasch.

Categories Capital Cultura Catalana 2024, Cultura i esport, Activitats culturals Tags El Cor del Balneari, Gremi de Fabricants, Oliver i Companyia, Teresa Sagrera