PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • L’entorn de l’Escola Amadeu Vives es transforma!

  • La Policia Municipal de Sabadell a l’#SBDFiraPRO

  • SBD Fira PRO: Connecta amb professionals i descobreix noves oportunitats laborals

  • Empresàries ajuden emprenedores a crear el seu negoci

  • Nova vida per a la plaça de les Àvies i els Avis

  • Plantem cara a la Processionària - Consells veterinari

  • Projecte "Sortim a la natura"

  • Sabadell, referent en reutilització d’aigua

  • Els jocs infantils del Parc Taulí i de Benjamín García ja estan renovats!

  • Així han quedat els espais de joc infantil a la plaça de Lluís Mas i al carrer de Lucreci

  • Portes obertes de l'Escola Illa

  • Sessió informativa Ajuntament i Toyota Handling Material

    06
    abril
    2021

    L’Oficina d’Atenció a l’Empresa i l’Autònom ofereix nova formació en línia per donar suport a empreses i persones emprenedores

    Inscripcions obertes al web sabadellempresa.cat

    L’Oficina d’Atenció a l’Empresa i l’Autònom ofereix nova formació en línia per donar suport a empreses i persones emprenedores

    L'Oficina d'Atenció a l'Empresa i l'Autònom/a ofereix un nou programa de formació empresarial propi en línia, que inclou diferents sessions informatives, càpsules de coneixement, així com cursos i programes específics. D’aquesta manera, l’activitat formativa presencial que s’ofereix periòdicament s’ha adaptat des de l’any passat a un format a distància per mantenir aquest servei. Aquest programa està adreçat a persones emprenedores, empresàries individuals i empreses. 

    El proper webinar programat està previst per als dies 26, 27 i 29 d’abril amb el títol Comptabilitat per a no comptables: aprèn les línies bàsiques. Persones que no tenen coneixements comptables i que volen adquirir una formació bàsica en comptabilitat podran descobrir amb aquest seminari conceptes fonamentals. Durant el maig també s’ha previst el webinar Facebook i WhatsApp per a negocisEls dies 19, 24 i 26 de maig es podrà seguir aquest seminari per aprendre màrqueting en línia per mitjà de WhatsApp i Facebook i les novetats que aporta WhatsApp Business als negocis per comunicar-se de forma més efectiva amb els clients.

    Els dies 1, 3 i 7 de juny el torn serà pel webinar Aspectes fiscals i comptables que els autònoms han de conèixer sobre el seu negoci. L'objectiu del taller és acostar la mecànica dels impostos a responsables de petites empreses, perquè amb la pràctica coneguin millor el seu contingut i puguin realitzar de forma independent o juntament amb la seva gestoria, una millor planificació de la seva tributació. Aquest mateix, aquest seminari es tornarà a programar els dies 16, 18 i 23 de novembre. Entre els webinars ja previstos hi ha també el taller dels dies 28 de juny i 5 de juliol Com elaborar un pla de promoció i difusió del meu negoci?. L’objectiu del curs és oferir un conjunt d’eines de màrqueting per a la millora de la competitivitat del negoci i de la seva relació amb clients.

    El 28 de setembre tindrà lloc el taller L'economia col·laborativa per a persones emprenedores. Models de negoci basats en plataformes digitals. Durant aquesta sessió s’explicaran les oportunitats i els reptes que planteja les persones emprenedores iniciar un projecte basat en una plataforma digital i la creació d'una comunitat de persones usuàries al seu voltant.

    El programa de formació empresarial 2021 també inclou el taller Com captar els primers clients els dies 19 i 21 d’octubre per aprendre l'estratègia i l'operativa comercial necessària i generar un argumentari de vendes potent. 

    Totes les activitats són gratuïtes i requereixen inscripció prèvia i el número de places és limitat. Qualsevol persona interessada en formalitzar la seva inscripció o ampliar la informació d’aquestes activitats ho pot fer al web www.sabadellempresa.cat.

    Categories Empresa, Economia i treball Tags Oficina Atenció Empresa i Autònom