PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

19
abril
2022

La Biblioteca Vapor Badia acull la mostra de sàtira i humor “De què rèiem a Sabadell”

La Biblioteca Vapor Badia acull la mostra de sàtira i humor “De què rèiem a Sabadell”

L’Arxiu Històric de Sabadell organitza una mostra bibliogràfica entorn la sàtira i l’humor, en el marc de les activitats culturals entorn la festivitat de Sant Jordi i en col·laboració amb les Biblioteques Municipals de Sabadell. Es tracta d’una exposició de materials del fons de l’AHS que es podrà veure a partir d’avui i fins al 30 d’abril a la Biblioteca Vapor Badia i que són una breu representació de l’humor local des de principis de segle XX fins a l‘actualitat.

Amb la selecció de materials editats des del 1891 fins a la dècada dels anys 90, s’ha volgut mostrar allò que fa i ha fet riure a Sabadell: des de la tradicional burla entre Sabadell i Terrassa, la rivalitat entre revistes locals, algunes dosis de sàtira política a través d’imatges i acudits gràfics i els més recents i delirants Diccionaris Llufístics, passant per portades impossibles de premsa local que narren successos increïbles, com l’estranya desaparició de l’alcalde més carismàtic de la ciutat.

La mostra bibliogràfica De què rèiem a Sabadell vol difondre i acostar a tota la ciutadania la diversitat i riquesa del patrimoni cultural local, mostrant aquest cop la seva cara més burleta i divertida.

Categories Arxiu històric, Cultura i esport, Activitats culturals, Biblioteques Tags Arxiu Històric de Sabadell, Bblioteca Vapor Badia, mostra bibliogràfica, patrimoni cultural