PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

11
Març
2020

La implicació dels joves en l’Agermanament de Sabadell amb el poble sahrauí, exemple de bones pràctiques en un projecte europeu

La implicació dels joves en l’Agermanament de Sabadell amb el poble sahrauí, exemple de bones pràctiques en un projecte europeu

Intercanviar coneixements, eines i estratègies. Aquest és l’objectiu del projecte Eramus+“Strategic Human Rights Meeting Point”, que posa en comú les experiències de cinc entitats europees que treballen amb joves i en l’àmbit dels drets humans. 

En la primera trobada del projecte, que va tenir lloc la setmana passada a Barcelona, es va exposar com a exemple de bones pràctiques el retorn social derivat de l’Agermanament de Sabadell amb el poble sahrauí, un projecte finançat per l’Ajuntament de Sabadell i gestionat per TACC, Taller d’Art Cultura i Creació, que és qui coordina també aquest projecte europeu. 

Les altres entitats participants (procedents de Polònia, Romania, Portugal i Grècia), van valorar el projecte molt positivament i podran transferir-ne els elements que considerin als projectes que tenen als seus respectius països.

En un futur, s’organitzaran trobades a la resta de països europeus per anar coneixent també els seus exemples de bones pràctiques. La previsió és que el projecte culmini entre finals d'aquest any i principis del següent a Sabadell, de manera que els joves dels camps de solidaritat puguin explicar de primera mà la seva implicació en les accions de retorn social.

Més informació

 

Categories Drets de la ciutadania Tags agermanament, Bones Pràctiques, Poble Sahrauí