PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

    19
    Desembre
    2014

    La Junta de Portaveus aprova per unanimitat una proposició d’impuls a les polítiques de sensibilització per desmuntar rumors enfront la diversitat i en pro de la convivència a Catalunya

    La Junta de Portaveus ha aprovat aquest matí una proposició de l’alcaldia d’impuls a les polítiques de sensibilització per desmuntar rumors enfront la diversitat i en pro de la convivència a Catalunya. La proposta s’ha aprovat per unanimitat.

    Els acords assolits són:

    Primer.- Que l’Ajuntament de Sabadell es declara “ciutat lliure de prejudicis i rumors vers la diversitat cultural”. 

    Segon.- Que l’Ajuntament de Sabadell es compromet actuar per fer front als rumors negatius i prejudicis enfront la diversitat al seu municipi.

    Tercer.- Que els membres de la corporació local d’aquest ajuntament es comprometen a no difondre ni utilitzar aquests rumors, prejudicis o estereotips de manera partidista en els seus discursos o campanyes.

    Quart.- Fer arribar aquesta moció a la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, la FMC i l’ACM.

    Categories Ajuntament, Govern, Drets Civils i Gènere Tags ajuntament, diversitat, govern, Junta de Portaveus, rumors