PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • L’entorn de l’Escola Amadeu Vives es transforma!

  • La Policia Municipal de Sabadell a l’#SBDFiraPRO

  • SBD Fira PRO: Connecta amb professionals i descobreix noves oportunitats laborals

  • Empresàries ajuden emprenedores a crear el seu negoci

  • Nova vida per a la plaça de les Àvies i els Avis

  • Plantem cara a la Processionària - Consells veterinari

  • Projecte "Sortim a la natura"

  • Sabadell, referent en reutilització d’aigua

  • Els jocs infantils del Parc Taulí i de Benjamín García ja estan renovats!

  • Així han quedat els espais de joc infantil a la plaça de Lluís Mas i al carrer de Lucreci

  • Portes obertes de l'Escola Illa

  • Sessió informativa Ajuntament i Toyota Handling Material

    06
    Març
    2025

    laSala acull la residència artística i estrena d'"Así soy Yo", el primer espectacle del bailaor sabadellenc Francesc Amador

    Un espectacle que explora el vincle entre la família, la vocació i la lluita pels somnis

    laSala acull la residència artística i estrena d'

    laSala, el Centre de creació d’Arts per a famílies de Sabadell, acull l’estrena d’"Así soy yo", el primer espectacle del bailaor Francesc Amador, un jove artista local que ha trobat en aquest espai l’acompanyament tècnic i artístic per fer realitat el seu projecte. L’espectacle, que es podrà veure per primera vegada el 22 de març a les 20 h a laSala Miguel Hernández, és un viatge personal i emotiu sobre la importància del suport familiar en la consecució dels somnis d’infantesa.

    Un espectacle sobre la família, els somnis i la lluita per fer-los realitat

    Francesc Amador, format a l’escola de La Tani i sota la tutela del mestre Costi el Chato, ha fet carrera als tablaos més reconeguts de Barcelona i ha participat en festivals internacionals de flamenc. Amb "Así soy yo", torna als orígens per narrar la seva trajectòria, des de les reunions familiars que van despertar la seva passió pel ball fins als escenaris més prestigiosos. Aquest espectacle també posa en valor el flamenc a Sabadell, una ciutat que ha vist néixer grans artistes d’aquest gènere i on és essencial reivindicar-ne la presència i la vigència com a part del seu patrimoni cultural.

    Un espai de creació al cor del Districte 3

    laSala no és només un centre de creació per a famílies, sinó un espai de trobada i expressió artística. Situada al Districte 3, laSala esdevé un punt clau per a generar espais d’encontre artístic que fomentin la cohesió social. Aquesta col·laboració també s’emmarca en la voluntat de laSala de donar suport als artistes emergents i oferir-los espais de creixement dins del sector.

    En aquest sentit, laSala ha convocat Francesc Amador a formar part del projecte Babel, una iniciativa que connecta artistes de diferents disciplines i procedències per fomentar l’intercanvi i la creació conjunta. A més, ha participat en algunes de les formacions per a artistes que ofereix el projecte en el marc del Festival elPetit.

    Aquesta col·laboració s'emmarca dins del compromís de laSala amb la creació artística jove i el suport a talent emergent de la ciutat.

    Categories Cultura i esport, Activitats culturals Tags laSala, Residència artística