Les biblioteques municipals es sumen a la celebració del Nadal amb diferents propostes
Per a algunes activitats cal inscripció prèvia

Les biblioteques municipals de Sabadell tanquen l’any amb diferents propostes nadalenques. A la majoria d’equipaments hi haurà activitats de lectura amb animacions i contes i també tallers.
Els conta contes és una de les activitats programades. S’han previst sessions per a famílies amb nens i nenes de 0 a 3 anys i per a majors de 4 anys. “L’hora dels nadons” i “Els llibres no mosseguen” a la Biblioteca del Sud, “Un conte de Nadal” a la Biblioteca de la Serra, “Nangilima. Els contes d’Astrid Lindgren” a la Biblioteca Vapor Badia, “No riguis del meu avet!” a la Biblioteca de Can Puiggener, “El Tió menut” a la Biblioteca del Nord, “Els Calaixos del cel” a la Biblioteca de Ponent o “La mainadera màgica” a la Biblioteca dels Safareigs són algunes de les propostes que s’hi podran trobar.
Així mateix hi haurà espectacles, com el tradicional concert de coral a la Biblioteca Vapor Badia, a càrrec del Cor Staccato del Conservatori Professional de Sabadell, que tindrà lloc el 16 de desembre a les 20h.
Pel que fa als tallers de Nadal, la Biblioteca de Can Puiggener organitza l’activitat “Dissenya i estampa la teva bossa”, per a nens i nenes a partir de 6 anys, el 10 de desembre a les 18h. També hi haurà un taller per fer decoracions nadalenques a la Biblioteca de Ponent, el 13 de desembre a les 18.30h, i a la Biblioteca del Nord el 19 de desembre a les 17.30h.
La Biblioteca del Sud acollirà el taller “Fem un fanalet de Nadal”, el 17 de desembre a les 18h, i la Biblioteca Vapor Badia organitzarà l’activitat “Benvinguts Reis”, el 27 de desembre a les 11.30h.
Totes les activitats són gratuïtes, però algunes requereixen inscripció prèvia.
Més informació a la web de les biblioteques municipals.