PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

10
Desembre
2019

Les obres dels Tallers d’Art de l’Escola Illa reten homenatge a Joan Brossa

L’exposició “Tocar el dos o l’art de desaparèixer” es podrà visitar al Casal Pere Quart fins el 8 de gener

Les obres dels Tallers d’Art de l’Escola Illa reten homenatge a Joan Brossa

Demà, dimecres 11 de desembre, s’inaugura al Casal Pere Quart l’exposició que recull la feina feta pels alumnes dels Tallers Infantils d’Art de l’Escola Illa, durant el primer trimestre del curs. El treball que es fa enguany en aquests tallers versa sobre el centenari de l’Any Brossa, amb motiu del centenari del naixement d’aquest reconegut poeta, dramaturg i artista plàstic català.

Sota el títol “Tocar el dos o l’art de desaparèixer”, l’exposició es podrà visitar fins al proper 8 de gener de 2020 i hi podem trobar un recull sobre les investigacions dels alumnes en referència al procés de creació de la poesia. A més, també han construït una maqueta amb preguntes que surten del cos sobre els grans dilemes universals.

Joan Brossa (1919-1998) va estar molt vinculat al grup d’artistes de Sabadell que als anys 1980 van refundar l’Escola Illa. L’homenatge de l’Escola ha estat tornar a connectar l’alumnat infantil amb el pensament màgic que tant fascinava Brossa i relacionar-lo amb l’expressió artística.

L’Escola Illa ofereix quatre tallers cada any, amb un durada d’octubre a juny, i s’adrecen a diverses franges d’edats: de 6 a 7 anys, 8 i 9, 10 i 11, i de 12 a 16, en sessions d’una hora i mitja setmanals, un dia a la setmana. Illa Oberta - Tallers d’Art introdueix l’alumnat en el món de l’art per mitjà dels seus tallers de dibuix, fotografia, art per infants, ceràmica, gravat, vitrall i moda, entre molts altres.

Categories Educació Tags Casal Pere Quart, Escola Illa, exposició