PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

26
Agost
2020

Policia Municipal i Mossos d’Esquadra intensificaran la vigilància per evitar trobades no permeses a la via pública, especialment en els dies en què s’hauria d’haver celebrat la Festa Major

Policia Municipal i Mossos d’Esquadra intensificaran la vigilància per evitar trobades no permeses a la via pública, especialment en els dies en què s’hauria d’haver celebrat la Festa Major

Amb la voluntat de preservar la salut del conjunt de la ciutadania i contribuir perquè es compleixin les mesures de prevenció marcades per les autoritats sanitàries, la Policia Municipal de Sabadell, en coordinació amb Mossos d’Esquadra, intensificarà els propers dies la vigilància per evitar concentracions o reunions no permeses a la via pública. La mesura, que es reforçarà encara més de cara als dies en què s’hauria d’haver celebrat la Festa Major, vol sobretot evitar “botellons” i trobades de persones en les quals no es respectin precaucions com l’ús de la mascareta  o la distància de seguretat.

Amb aquest reforç, es volen reduir riscos en un moment especialment delicat pel que fa a l’evolució de la COVID-19 al conjunt del territori i vetllar per la salut de tothom. Precisament avui s’ha portat a terme una reunió de treball a l’Ajuntament, presidida per l’alcaldessa, Marta Farrés, i que ha comptat amb representants del cos municipal,  de Mossos i de la regidora Mar Molina, per comentar i coordinar les accions. 

La intensificació de la vigilància i control es complementarà així mateix amb l’actuació dels mediadors d’Espai Públic i els dispositius de Creu Roja que s’estan fent les darreres setmanes per afavorir el compliment de les mesures de prevenció.

Categories Ajuntament, coronavirus, Policia Municipal, Salut Tags coronavirus, Covid-19, dispositiu de seguretat, Mossos d'Esquadra, Policia Municipal