PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • L’entorn de l’Escola Amadeu Vives es transforma!

  • La Policia Municipal de Sabadell a l’#SBDFiraPRO

  • SBD Fira PRO: Connecta amb professionals i descobreix noves oportunitats laborals

  • Empresàries ajuden emprenedores a crear el seu negoci

  • Nova vida per a la plaça de les Àvies i els Avis

  • Plantem cara a la Processionària - Consells veterinari

  • Projecte "Sortim a la natura"

  • Sabadell, referent en reutilització d’aigua

  • Els jocs infantils del Parc Taulí i de Benjamín García ja estan renovats!

  • Així han quedat els espais de joc infantil a la plaça de Lluís Mas i al carrer de Lucreci

  • Portes obertes de l'Escola Illa

  • Sessió informativa Ajuntament i Toyota Handling Material

    20
    Agost
    2020

    S’atorguen 49.000 euros a projectes per promoure i protegir la salut i millorar la qualitat de vida

    S’atorguen 49.000 euros a projectes per promoure i protegir la salut i millorar la qualitat de vida

    L’Ajuntament atorga 49.000 euros en subvencions a projectes i activitats que tinguin per objectiu promoure i protegir la salut i millorar la qualitat de vida de la població de Sabadell. La Junta de Govern Local va aprovar atorgar aquest import a un total de 21 projectes desenvolupats al llarg de 2020 per 12 entitats.

    Els projectes que rebran aquestes subvencions treballen molts àmbits de la salut, com ara la salut mental, la celiaquia, la lluita contra el càncer o la rehabilitació de dependències, entre altres. D’aquesta manera el consistori continua vetllant per la prevenció de les malalties i per la promoció i protecció de la salut a través de programes de qualitat que, alhora, enforteixen el teixit social i milloren la qualitat de vida i el benestar de la ciutadania.

    Les entitats que organitzen aquests projectes són: Alcer, Associació de Cardiopaties Congènites, Avan, El Far, ActuaVallès, Associació de Diabètics de Catalunya, Ethos, Celíacs de Catalunya, Oncolliga, Associació Espanyola Contra el Càncer, Associació Catalana d’Afectats de Fibromiàlgia i altres síndromes de Sensibilització Central i Associació Salut Mental Sabadell.

    Categories Salut Tags entitats, salut, subvencions