PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

05
Juny
2023

Presentació d’una guia per incorporar la perspectiva LGBTI+ als centres i recursos per a les persones grans

Presentació d’una guia per incorporar la perspectiva LGBTI+ als centres i recursos per a les persones grans

L’Ajuntament ha organitzat la presentació de la “Guia pràctica per incorporar la perspectiva LGBTI+ a les residències i altres centres i recursos per a les persones grans”, a càrrec d’en Xavier Florensa, director general de Polítiques Públiques LGBTIQ+ del departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta guia s’adreça a les persones que treballen en residències i altres recursos per a la gent gran, amb l’objectiu de dotar-los d’eines per gestionar la diversitat sexual i de gènere, així com per prevenir qualsevol situació d’LGBTI-fòbia o actuar davant d’un cas si es produeix. Ha estat elaborada conjuntament entre els departaments d’Igualtat i Feminismes i d’Afers Socials de la Generalitat de Catalunya.

A Sabadell, la presentació de la guia serà el dijous 8 de juny, de 9.30 a 11 hores, al Complex Alexandra (pl. d’Ovidi Montllor, 3, baixos-Sabadell). A banda de la presentació, es farà també una càpsula formativa a càrrec de Maria Lluïsa Jiménez, responsable de l’Àrea de Planificació i Desplegament Territorial de la Xarxa SAI-LGTBI.

Aquesta activitat s’adreça principalment als equips directius i al personal tècnic i professional de les residències per a la gent gran (tant de titularitat pública com concertades i privades), dels centres sociosanitaris, dels centres de dia i d’associacions dedicades als serveis a les persones grans, així com pel conjunt de professionals que treballen de manera directa o indirecta amb les persones grans.

Les persones interessades a inscriure-s’hi ho poden fer en línia o contactant amb Feminismes i LGTBI (al correu genere@ajsabadell.cat i al telèfon 93 724 61 68).

Aquesta és una activitat en el marc del programa “Ventilem els armaris! Sabadell amb els drets de Lesbianes, gais, Bisexuals, Trans i Intersex”, que inclou propostes de diferent format adreçades a tota mena de públic.

Categories Gènere, feminismes, LGBTI, Drets Civils i Gènere Tags Diversitat sexual, Ventilem els armaris