PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

26
Novembre
2024

Sabadell commemora el Dia Mundial de la Sida, enguany sota el lema “Continuem avançant”

Sabadell commemora el Dia Mundial de la Sida, enguany sota el lema “Continuem avançant”

Sabadell se suma un any més a la commemoració del Dia Mundial de la Sida, l’1 de desembre. Sota el lema “Continuem avançant”, aquest any es vol continuar fent èmfasi en la importància d’implicar tota la societat per assolir l’objectiu de l’Organització Mundial de la Salut perquè el VIH deixi de ser un problema de salut pública l’any 2030.

El diumenge 1 de desembre, a les 11 hores, hi haurà una acció artística al Racó de la memòria dels jardins del Parc Taulí de Sabadell. Es tracta d’una iniciativa conjunta de la companyia Sitesize, l’entitat Actua Vallès i l’alumnat de l’INS Vallès. A les 17.30 hores, tindrà lloc l’acte central al Centre Cívic de Can Rull, amb l’espectacle “Amb 4 ovaris”, de la companyia 2x2 Impro. També hi haurà una acció artística Gris Plom i la lectura del manifest amb motiu de la commemoració. La reserva d’entrades es pot fer gratuïtament en línia.

D’altra banda, el diumenge 1 de desembre la façana de l’Ajuntament s’il·luminarà de color vermell amb motiu de l’efemèride. La Junta de Portaveus del passat dimecres, 20 de novembre, també va aprovar l’adhesió de l’Ajuntament al manifest conjunt del Dia Mundial de la Sida.

Categories Salut Tags Actua Vallès, companyia Sitesize, Dia Mundial de la Sida, INS Vallès, OMS, Organització Mundial de la Salut, Parc Taulí