PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

24
Maig
2021

Sabadell rep més de 78.000 euros per al Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) i per la realització de polítiques d’igualtat de gènere

Sabadell rep més de 78.000 euros per al Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) i per la realització de polítiques d’igualtat de gènere

Sabadell rebrà 78.872 euros de l’Institut Català de les Dones (ICD) per finançar la prestació del Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD) i la realització de polítiques d'igualtat de gènere durant l’any 2021. L’ICD és l’organisme del Govern de la Generalitat de Catalunya que té atribuïdes les competències vinculades al compliment de la Llei 17/2015, de 21 de juliol, d’igualtat efectiva de dones i homes i de l’aplicació de la seva transversalitat.

“El SIAD és un servei indispensable de la ciutat, tant en la seva atenció personalitzada i professional en casos de violències masclistes com en la sensibilització i prevenció que realitza als barris de Sabadell”,

ha dit la tinenta d’alcaldessa de Feminismes, Benestar Animal i Participació, Marta Morell.

“Tot allò que vagi adreçat a aconseguir una societat sense cap tipus de violències”, ha recalcat Morell, “és una prioritat per a nosaltres”.

Es tracta d’una prestació que l’ICD destina als ens locals de més de 20.000 habitants, consells comarcals i altres ens supramunicipals per a l’abordatge de les violències masclistes.

Aquest fons es destina al servei d’informació, assessorament, primera atenció i acompanyament a les dones (SIAD), així com per desenvolupar estratègies comunitàries de sensibilització i prevenció, i impulsar les polítiques d’igualtat de gènere a l’àmbit municipal i de forma transversal.

Categories Gènere, feminismes, LGBTI, Drets Civils i Gènere Tags polítiques d'igualtat de gènere, Servei d'Informació i Atenció a les Dones (SIAD)