PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

22
Febrer
2024

Sabadell se suma a la commemoració del Dia Internacional contra l’Homofòbia a l‘Esport amb una xiulada en el marc de la cursa Corro contra el Càncer

Sabadell se suma a la commemoració del Dia Internacional contra l’Homofòbia a l‘Esport amb una xiulada en el marc de la cursa Corro contra el Càncer

El proper diumenge, 25 de febrer, tindrà lloc una xiulada contra l’homofòbia davant de l’arc de sortida de la cursa Corro Contra el Càncer. D’aquesta manera, la ciutat se suma a la commemoració del Dia Internacional contra l’Homofòbia a l’Esport, que es celebra el 19 de febrer. La xiulada, impulsada per l’Ajuntament amb la col·laboració dels organitzadors de la cursa, es portarà a terme a les 10.15 h a la plaça de la Creu Alta i està oberta a tothom.

D’aquesta manera, es vol reivindicar el dret de totes les persones a practicar esport lliures de qualsevol discriminació per raó de sexe, orientació sexual, identitat o expressió de gènere i visibilitzar la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Amb la proposta, Sabadell se suma a la crida del Consell Comarcal del Vallès Occidental per tal que ajuntaments de la comarca i entitats esportives comparteixin el compromís a favor de la igualtat de totes les persones i treballin conjuntament per erradicar l'LGTBI-fòbia a l’Esport.

El 19 de febrer, Dia Internacional contra l’Homofòbia a l’Esport, és la data en què va néixer el futbolista professional Justin Fashanu, símbol de la lluita del col·lectiu LGTBI+.

Categories Sabadell 2030, Cultura i esport, Esports, Drets Civils i Gènere Tags cursa Corro contra el Càncer, Dia Internacional contra l’Homofòbia a l‘Esport