PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

  • Armaris refrigerats al Mercat de la Creu Alta

  • Piscines obertes a Sabadell 2025

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

30
Novembre
2015

Sessió informativa “Treballar i Estudiar a Alemanya” adreçada a joves en atur

Aquest dimecres, 2 de desembre, tindrà lloc la sessió informativa « Treballar i Estudiar a Alemanya » un programa que, impulsat per La Fundació per la Formació i l’Estudi Paco Puerto de CCOO de Catalunya, està adreçat a joves entre 18 i 27 anys en situació d’atur amb l’objectiu d’incorporar persones a un lloc de formació dual a Alemanya.

 

 

La formació dual es una modalitat de formació professional que es realitza a l’empresa i a un centre educatiu. Les empreses s’encarreguen dels aspectes pràctics de l’ocupació i el centre de formació professional imparteix un ensenyament on es treballen els aspectes teòrics de la professió i com a un dels requisits es sol·licita que la persona participant tingui un títol d’Educació Secundària Obligatòria, Cicle Formatiu Grau Mitjà o Grau Superior.

Les persones interessades en participar a la presentació del projecte, que tindrà lloc al Vapor Llonch (ctra. de Barcelona, 208 bis), poden formalitzar la seva inscripció a través del web www.sabadelltreball.cat.

L’Ajuntament de Sabadell, a través del Vapor Llonch, i la Fundació Paco Puerto mantenen un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’actuar conjuntament en diferents accions per promoure la millora de la formació i qualificació dels treballadors i treballadores i la millora de les condicions d’accés a l’ocupació, així com l’impuls de les polítiques socials i actives d’ocupació.

Tota la informació del projecte es pot consultar al web https://fundaciopacopuerto.cat/.

Categories Empresa, Educació, Treball Tags educació, joves en atur