PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

  • #Sabadell es prepara per a un escenari amb menys restriccions per sequera

  • L’entorn de l’Escola Amadeu Vives es transforma!

  • La Policia Municipal de Sabadell a l’#SBDFiraPRO

21
Desembre
2016

Tallers de Nadal als museus municipals

Tindran lloc el 27, 29 i 30 de desembre i el 3 i 4 de gener

Els museus municipals de la ciutat organitzen activitats en període de vacances escolars, que tindran lloc el 27, 29 i 30 de desembre i el 3 i 4 de gener. Les places són limitades i caldrà abonar 2 € per infant, 1 € per acompanyant, com també per a infants de famílies nombroses i monoparentals. Seran gratuïts per als més grans de de 65 anys i les persones a l’atur.

Al Museu d’Història

Al Museu d’Història de Sabadell (MHS) s’hi faran tallers relacionats amb l'exposició “Arrels oblidades. Masies de Sabadell”, en què es treballaran les feines que els pagesos feien per complementar la seva economia: filar, arreglar parets, fabricar gel, etc.

Al Museu d’Art

El Museu d’Art de Sabadell (MAS) oferirà un taller familiar a l’entorn de l’exposició “Joaquim Montserrat. 1950-2016. L’emoció del gest”. L’activitat la durà a terme el mateix pintor Joaquim Montserrat, que proposarà als assistents una acció pictòrica col·lectiva, en la línia que els pintors d’acció sabadellencs van desenvolupar als anys seixanta del segle passat.

El taller s’adreça a famílies amb infants entre 3 i 10 anys i té com a objectiu donar a conèixer la figura del pintor sabadellenc Joaquim Montserrat com un dels noms més destacats de la pintura d’acció a Catalunya, experimentar les qualitats i possibilitats plàstiques i sensorials de la pintura i buscar l’emoció a través del procés de creació, valorant els components de l’acció pictòrica –el gest i el moviment, el color, l’experiència, les olors, etc.–, el procés de creació, per damunt del resultat final de l’obra.

Més informació (MHS)

Més informació (MAS)

Categories Cultura i esport, Museus , Nadal, Infància Tags sabadellnadal